×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
تبدیل تهدیدها به فرصت خودکفایی در پتروشیمی شازند | دستاوردهای درآمدی و بومی‌سازی شاراک
16 آوریل 2024

روند افزایش درآمد شاراک به استناد گزارش عملکرد دی‌ماه ۱۴۰۲ با افزایش ۶۵ درصدی به ثبت رسید. شازند که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسیر خودکفایی را دنبال می‌کند با دستاوردهای بسیار مطلوب در حوزه‌های تولید، فروش و بومی‌سازی تجهیزات برای اولین‌بار در کشور ثابت کرد می‌توان تهدیدها و تحریم ها را به عنوان یک فرصت در خودکفایی به کار گرفت.

استراتژی نوین مدیریت بانک صادرات ایران در حمایت از صنعت پتروشیمی
16 آوریل 2024

استراتژی نوین مدیریت بانک صادرات ایران در مسیر تحول بانکداری قرار دارد و برای این مهم تمرکز بر بازارهای بزرگ و صنعت پتروشیمی در اولویت قرار گرفته است. مسیری که برمبنای اصول توسعه پایدار اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی در عرصه بین‌المللی پایه‌گذاری و دنبال می‌شود.

تصمیم صحیح متولی بازار سرمایه/ محدودیت‌ها بلندمدت نباشد
16 آوریل 2024

مهدی محمود رباطی، مدیرعامل کارگزاری اعتبار تابان با مثبت ارزیابی کردن تصمیم جدید سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد: زمانی که هیجانات کنترل شود و حمایت‌های روانی در بازار در قیمت سهام نشکند، بازار زودتر ریکاوری شده و به حالت عادی خود باز می‌گردد.

مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد
16 آوریل 2024

تعداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پایان سال ۱۴۰۲ از عدد ۱۷ میلیون نفر فراتر رفت.

ادامه رکورد تولید مستمر و بدون وقفه فجر انرژی / نگاهی به عملکرد فجر در سال ۱۴۰۲
16 آوریل 2024

شرکت فجر انرژی خلیج فارس با وجود تمامی محدودیت ها رکورد تولید مستمر خود را تا پایان سال ۱۴۰۲ ارتقا داد. در این گزارش به عملکرد این شرکت در حوزه های مختلف پرداخته شده است.

از ظرفیت پست می‌توان در راه‌اندازی بازار تجارت چای لاهیجان استفاده کرد
16 آوریل 2024

  از ظرفیت پست می‌توان در راه‌اندازی بازار تجارت چای لاهیجان استفاده کرد   نماینده منتخب مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل پست گیلان دیدار و گفتگو کرد، در این دیدار ظرفیت‌های شبکه پستی در راه اندازی بازار تجارت چای بررسی شد.

خیز”کچاد“در مسیر توسعه کمی و کیفی
16 آوریل 2024

اهداف کارخانه فولادسازی چادرملو در سال ۱۴۰۳ از سوی این شرکت اعلام شد.

شادابی و نشاط همراه با فرهنگ‌سازی در برنامه‌های ورزش فولاد سنگان
16 آوریل 2024

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان که به عنوان قطب تولید کنسانتره و گندله سنگ آهن در شرق کشور فعالیت دارد و همواره اثربخشی در افزایش تولید و درآمد و همچنین نشاط کارکنان را برای تحقق اهداف پایدار اقتصادی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، سال ۱۴۰۲ برنامه‌های متنوع ورزشی را برای پرسنل خود و خانواده‌های آنان در مسیر شادابی و نشاط و با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی به انجام رسانید.

پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
16 آوریل 2024

بانک سپه در سال ۱۴۰۲ در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۲۸۹ هزار و ۱۱ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال در قالب ۲۰۱ هزار و ۷۶۲ فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی، کمک ودیعه مستاجران، قانون جهش تولید مسکن، حوادث قهری و غیره پرداخت کرده است.

بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت/ استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
16 آوریل 2024

سرپرست معاونت طرح های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: 5 طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک ،کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای 58 نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

اجرای طرح ضربتی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در نواحی ششگانه قبله تهران
16 آوریل 2024

شهردار منطقه ۲۰ از اجرای دقیق و به موقع طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در نواحی این منطقه خبر داد.

هدف‌گذاری بهبود ۴۰ درصدی کیفیت قطعات خودرو در زنجیره تامین
16 آوریل 2024

  معاون کیفیت ایران خودرو، با بیان این‌که پس از اجرای طرح بهبود کیفی زنجیره تامین در سال ۱۴۰۳، بهبودهای چشم‌گیری در زمینه کیفیت محصولات ایجاد خواهد شد، گفت: بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته، شاخص‌های کلان کیفیت در حوزه تامین دست‌کم به میزان ۴۰ درصد بهبود خواهند یافت.

برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید
16 آوریل 2024

سرویس رند بلو خدمت مفیدی از بلوبانک سامان است که با فعال کردن آن می‌توانید پول خردهای خود را در هر تراکنش پس‌انداز کنید؛ قطره‌قطره جمع کنید تا دریایی به وسعت دلخواه خودتان بسازید. حالا در کنار تمام مزیت‌هایی که سرویس رند بلو آفریده، جوایزی هم برای استفاده‌کنندگان این سرویس در نظر گرفته‌شده: ۱۰ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی، ۲۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی. البته برای برنده شدن این جوایز، تا پایان روز دوم خردادماه فرصت دارید؛ قرعه‌کشی بلو، ۳٫۳٫۳ برگزار خواهد شد. جزییات بیشتر را از اینجا هم می‌توانید ببینید.

پیام حمایت و تقدیر مدیر عامل و نایب رئیس شاراک از عملیات غرور آفرین وعده صادق
15 آوریل 2024

دکتر خلیلی نیا مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند در پیامی از عملیات غرور آفرین وعده صادق حمایت و تقدیر نمود.

همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک برگزار می گردد؛ اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران
15 آوریل 2024

اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست ویژه پیش دبستانی های مناطق ۲۲ گانه تهران در باغ کتاب تهران برگزار می گردد.

ساماندهی کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
15 آوریل 2024

مدیرعامل سازمان خدمات و مشاركت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ساماندهی کلونی آسیب که معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین ایجاد کرده بودند خبر داد.

رسیدن به بالاترین رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی در مگامدول‌های احیا مستقیم فولاد مبارکه
15 آوریل 2024

مدیر واحد احیا مستقیم شماره ۲ ناحیه آهن‌سازی فولاد مبارکه از ثبت سومین رکورد روزانه و بالاترین میزان تولید روزانه آهن اسفنجی در مگامدول‌های احیا مستقیم خبر داد و گفت: این میزان تولید با مشخصات فنی تجهیزات مگامدول‌های فولاد مبارکه یک رکورد روزانه بی‌سابقه در کشور محسوب می‌شود.

چهارمین جلسه هماهنگی طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی برگزار شد
15 آوریل 2024

چهارمین جلسه هماهنگی طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با حضور سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹، سید محمد فیاض مدیر کل‌هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و عبدالمجید رحمانی دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی شهر تهران برگزار شد.

اجرای طرح پاکسازی و جمع‌آوری عوامل غیرمجاز نگهداری و تفکیک زباله در منطقه ۵
15 آوریل 2024

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: در راستای احیای حقوق عامه و حفظ محیط زیست و همچنین سلامت شهروندان، طرح پاکسازی و جمع‌آوری عوامل غیرمجاز نگهداری و تفکیک زباله و پسماند با کمک عوامل یگان حفاظت، اداره خدمات اجتماعی، اداره خدمات شهری و ناظرین سازمان مدیریت پسماند و همچنین رئیس اداره مدیریت پسماند منطقه۵ اجرا شد.

۱۸۸ مورد آسیب اجتماعی در منطقه یک جمع‌آوری شد
15 آوریل 2024

طرح جهادی سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با حضور فعال شهرداران نواحی، نیروهای خدمات شهری مستقر در نواحی و مدیران اجتماعی و مددکاران اجتماعی پایگاه مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در حال اجرا است و تا کنون بیش از ۱۸۸ مورد از سطح منطقه یک جمع‌آوری شده است.

بیش از ۱۰۵ هزار پیام شهروندی در منطقه۲ پیگیری شد
15 آوریل 2024

بیش از ۱۰۵ هزار پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ۹گانه منطقه۲ در یکسال گذشته پیگیری شد.

اجرای طرح کاشت نهال برای نوزادان متولد شده در منطقه ۴
15 آوریل 2024

شهردار منطقه ۴ از اجرای طرح کاشت نهال برای نوزادان متولد شده از اسفند ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در۱۰ نقطه منتخب نواحی ۹ گانه و دانشگاه علم وصنعت ایران خبر داد.

رفع خلاف ۵۳۲ مترمربع و جمع‌آوری ۶۸ مورد کرکره در ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹
15 آوریل 2024

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ بیان کرد: طی دو هفته اخیر با گشت‌زنی مستمر عوامل شهربان ضمن کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز از ۵۳۲ متر مربع رفع خلاف شد.

سامان‌بخشی پارک موتورسیکلت‌ها در معابر شهری منطقه۶
15 آوریل 2024

شهرداری منطقه۶، به‌منظورسامان‌ بخشی وضعیت پارک موتورسیکلت‌ها در معابر شهری پهنه مرکزی پایتخت، طرح تامین زیر ساخت‌های لازم و ایجاد ۵٠ محل برای توقف و پارک موتورسیکلت‌ها در نواحی شش‌گانه را در سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار داده است.

برگزاری بیش از ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفرساعت آموزش ترافیک در سال ۱۴۰۲
15 آوریل 2024

بیش از ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفرساعت آموزش در قالب ۵۸۹ کارگاه بوستان آموزش ترافیک در سال ۱۴۰۲ از سوی بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۰ برگزار شد.

عرضه گوشت قرمز تا ۳۵۰ هزار تومان زیر قیمت سطح شهر در فروشگاه‌های شهروند
15 آوریل 2024

مدیرعامل شرکت شهروند با پرداختن به تفاهم‌نامه‌ همکاری با وزارت جهاد کشاورزی از آمادگی فروشگاه‌های شهروند برای توزیع عادلانه کالاهای اساسی مانند گوشت، برنج، شکر و... خبر داد.

مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه آرمان باحضور سهامداران گرامی و اعضای محترم هیات مدیره برگزار گردیید
15 آوریل 2024

مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه آرمان باحضور سهامداران گرامی و اعضای محترم هیات مدیره برگزار گردیید

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس/ عزم جدی سازمان بورس در حمایت از حقوق سهامداران در سال پیش رو/ اهم موضوعات مطرح شده در این جلسه چه بود؟
15 آوریل 2024

طی چند روز اخیر جلسه‌ای با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران، مدیران ارکان بازار و جمعی از فعالان بازار سرمایه در محل این سازمان و با هدف بررسی و تبادل نظر پیرامون وضعیت بازار سرمایه برگزار شد.

آلبوم موسیقی انیمیشن «آرزو» منتشر شد
15 آوریل 2024

برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی، آلبوم موسیقی انیمیشن «آرزو» در فیلیمو دوبله و منتشر شد.

نقش سازنده و موثر سازمان بورس در حل مشکلات سهام عدالت/ اتاق تعاون ایران از برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی حمایت می‌کند
15 آوریل 2024

بهمن عبداللهی، عضو شورای عالی بورس با بیان این که با تلاش سازمان بورس و اوراق بهادار و اعضای شورای عالی بورس، فرآیند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی عملیاتی شده، اظهار داشت: اتاق تعاون ایران از برگزاری این مجامع حمایت می‌کند.

معرفی ۶ قابلیت نوآورانه دوربین پرچمداران جدید سامسونگ / با Galaxy S24 هیچ لحظه‌ای از دست نمی‌رودمعرفی
15 آوریل 2024

سامسونگ در پرچمدارهای جدید خود، یعنی سری Galaxy S24، فناوری جدیدی را در بخش دوربین معرفی کرده است که ثبت لحظات به یاد ماندنی زندگی را به کاری راحت و البته لذت‌بخش تبدیل کرده است. این فناوری نوین «موتور ProVisual» نام گرفته است.

رشد ۸۲۰ درصدی حفاری‌های اکتشافی در محدوده‌های مستعد طلای سیستان و بلوچستان
15 آوریل 2024

مدیر طرح‌های اکتشافی سیستان و بلوچستان گفت: حفاری‌های اکتشافی ما در استان سیستان و بلوچستان بیش از ۸۲۰ درصد در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت که هدف از این افزایش، یافتن محدوده‌های مستعد کانی زایی طلا به منظور معرفی ذخایر بزرگ معدنی است.

ارایه خدمات بانکی به افراد بالای ۶۵ سال بدون صف در شعب بانک ملت
15 آوریل 2024

برای اولین بار در نظام بانکی، افراد بالای ۶۵ سال سن در شعب بانک ملت بدون صف و با اولویت در سامانه نوبت دهی خدمات دریافت می کنند.

تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
15 آوریل 2024

همزمان با همایش سالانه ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۳ این بانک که با حضور دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد، ضمن تشریح دستاوردهای سال گذشته و تبیین اهداف سال جاری، پلتفرم بانکداری دیجیتال این بانک با عنوان «سپینو» رونمایی شد.

اقدامات سیستمی و سامانه ای موجب تسریع در پیشبرد برنامه های تحولی بانک توسعه تعاون است
15 آوریل 2024

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت اقدامات سیستمی و سامانه ای موجب تسریع در پیشبرد برنامه های تحولی بانک توسعه تعاون است.

بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
15 آوریل 2024

بانک توسعه تعاون سال گذشته ۲۰ هزار و ۸۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد.

افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
15 آوریل 2024

شعبه شرق تهران از امروز میزبان خسارت دیدگان است.

زنجان؛ مقصد بیست و نهمین سفر مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی
15 آوریل 2024

مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی دوشنبه بیست و هفتمین روز فروردین ۱۴۰۳ به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این صندوق، به استان زنجان سفر کرد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
15 آوریل 2024

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق شد در سال ۱۴۰۲ بالاترین رشد منابع در سطح شبکه بانکی کشور را از آن خود کند.

پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
15 آوریل 2024

اداره کل برنامه ریزی، کنترل برنامه‌ها و پایش عملکرد واحدهای بانک، از کسب رتبه برتر و سطح« بسیار خوب» پست بانک ایران در ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران، در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی در بین بانک‌های دولتی خبر داد.


تبدیل تهدیدها به فرصت خودکفایی در پتروشیمی شازند | دستاوردهای درآمدی و بومی‌سازی شاراک

تبدیل تهدیدها به فرصت خودکفایی در پتروشیمی شازند | دستاوردهای درآمدی و بومی‌سازی شاراک

روند افزایش درآمد شاراک به استناد گزارش عملکرد دی‌ماه ۱۴۰۲ با افزایش ۶۵ درصدی به ثبت رسید. شازند که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسیر خودکفایی را دنبال می‌کند با دستاوردهای بسیار مطلوب در حوزه‌های تولید، فروش و بومی‌سازی تجهیزات برای اولین‌بار در کشور ثابت کرد می‌توان تهدیدها و تحریم ها را به عنوان یک فرصت در خودکفایی به کار گرفت.

گالری فیلم
  • تبدیل تهدیدها به فرصت خودکفایی در پتروشیمی شازند | دستاوردهای درآمدی و بومی‌سازی شاراک

    تبدیل تهدیدها به فرصت خودکفایی در پتروشیمی شازند | دستاوردهای درآمدی و بومی‌سازی شاراک

    روند افزایش درآمد شاراک به استناد گزارش عملکرد دی‌ماه ۱۴۰۲ با افزایش ۶۵ درصدی به ثبت رسید. شازند که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسیر خودکفایی را دنبال می‌کند با دستاوردهای بسیار مطلوب در حوزه‌های تولید، فروش و بومی‌سازی تجهیزات برای اولین‌بار در کشور ثابت کرد می‌توان تهدیدها و تحریم ها را به عنوان یک فرصت در خودکفایی به کار گرفت.

  • استراتژی نوین مدیریت بانک صادرات ایران در حمایت از صنعت پتروشیمی

    استراتژی نوین مدیریت بانک صادرات ایران در حمایت از صنعت پتروشیمی

    استراتژی نوین مدیریت بانک صادرات ایران در مسیر تحول بانکداری قرار دارد و برای این مهم تمرکز بر بازارهای بزرگ و صنعت پتروشیمی در اولویت قرار گرفته است. مسیری که برمبنای اصول توسعه پایدار اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی در عرصه بین‌المللی پایه‌گذاری و دنبال می‌شود.

  • تصمیم صحیح متولی بازار سرمایه/ محدودیت‌ها بلندمدت نباشد

    تصمیم صحیح متولی بازار سرمایه/ محدودیت‌ها بلندمدت نباشد

    مهدی محمود رباطی، مدیرعامل کارگزاری اعتبار تابان با مثبت ارزیابی کردن تصمیم جدید سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد: زمانی که هیجانات کنترل شود و حمایت‌های روانی در بازار در قیمت سهام نشکند، بازار زودتر ریکاوری شده و به حالت عادی خود باز می‌گردد.

گالری عکس