۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۳ مرداد چاپ
در چهارماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شد

رشد ۳۰ درصدی حمل محصولات ایران‌خودرو به نمایندگی‌ها

رشد ۳۰ درصدی حمل محصولات ایران‌خودرو به نمایندگی‌ها

گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد با برنامه‌ریزی در حمل و تحویل به موقع خودروها به مشتریان، میزان حمل موثر از کارخانه تا محل نمایندگی‌ها را در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۳۰ درصد افزایش دهد.

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای دست‌یابی به اهداف شاخص افزایش حمل موثر خودرو به صورت مستقیم به نمایندگی‌های سطح کشور که از جمله برنامه‌های تدوین شده در طرح جامع تحول لجستیک به شمار می رود، در تیرماه برای دومین بار در سال جاری، از رکورد حمل موثر ماهانه عبور کرد و عدد حمل ۵۳ هزار و ۸۸۸ دستگاه خودرو را به ثبت رساند.

بر پایه این گزارش، میانگین حمل موثر در چهار ماهه ابتدایی سال گذشته ۳۶ هزار و ۴۱۵ دستگاه خودرو بوده که با ۳۰ درصد رشد طی چهار ماهه امسال، به ۴۷ هزار ۲۱۸ دستگاه خودرو رسیده است.

این گزارش می‌افزاید، حمل به موقع خودروهای مشتریان تا محل نمایندگی که توسط شرکت ایسیکو صورت می‌گیرد، یکی از عوامل مهم در ایجاد رضایتمندی مشتریان است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه و افزایش تعداد حمل موثر و تحویل به موقع خودروها به مشتریان با حفظ سلامت آن، گام مهمی در انجام تعهدات به مشتریان برداشته شده است.

 

طرح جامع تحول لجستیک یکی از محوری‌ترین برنامه‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو است که با مدیریت صحیح ظرفیت‌های حمل و بهره‌مندی از ابزارهای مختلف در جهت تضمین سلامت خودرو تا رسیدن به دست مشتری، افزایش کیفیت در این بخش را با جدیت دنبال می‌کند.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه دیگران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

تامین اجتماعی بیمه دی بانک سپه بانک ملی ایران بنر بیمه پارسیان بنر شرکت  شیرپگاه بانک سامان موسسه ملل بیمه کوثر شرکت ذوب اهن شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
پربیننده‌ترین خبرها
آخرین خبرها