×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26 خبر
معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
24 آوریل 2024

طبق مصوبه مجلس، عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بورس‌ها و بازارهای خارج از بورس مانند صندوق‌های کالایی، املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا، مشمول مالیات نخواهد بود.

بهینه سازی و کاهش هزینه مصرف انرژی از مهمترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
24 آوریل 2024

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در جمع مدیران عامل شرکت های پتروشیمی مستقر در هاب ماهشهر ضمن بررسی دغدغه های موجود برای تحقق شعار سال، گفت: از مهمترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال جاری کاهش هزینه های مصرف انرژی و بهینه سازی آن و نیز حمایت کامل از تولید کنندگان و سازندگان داخلی است.

رشد تولید سه ماهه ۲۰۲۴ فولاد خام ایران به ۱۶.۳ درصد رسید
24 آوریل 2024

انجمن جهانی فولاد در آخرین گزارش خود اعلام کرد: تولید فولاد خام ایران در سه ماه ابتدایی ۲۰۲۴ با افزایش ۱۶.۳ درصدی به ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تُن رسید.

دست یابی به ظرفیت اسمی در واحد زمزم ۳، تبلور افتخار، اقتدار و ایستادگی است
24 آوریل 2024

امین ابراهیمی مدیرعامل و هیات همراه با سینا ربی سرپرست مدیریت بخش احیا و جمعی از مدیران و کارکنان بخش، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دفتر مدیر بخش احیا‌، دیدار و در ادامه از سایت صنعتی این بخش بازدید میدانی نمودند.

ابرطرح زمزم سه در نیمه بهار به ظرفیت نامی رسید
24 آوریل 2024

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی ضمن اعلام این خبر افزود: ابرطرح زمزم سه ۱۸ اسفند سال گذشته با حضور ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید. طرحی که با حضور کارشناسان داخلی و با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف تامین آهن اسفنجی شرکت فولاد خوزستان و دیگر شرکت‌های داخلی و با نگاه صادرات، طراحی و به تولید رسید‌.

تقدیر از خدمات بیمه دانا در قبال مجروحین و شهدای حادثه تروریستی کرمان
24 آوریل 2024

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا، تداوم خدمت‌رسانیِ مطلوب و شایسته به معلمان و فرهنگیان را وظیفه‌ای ملی‌ اجتماعی دانست و بر ضرورت تداوم ارائه خدمات این شرکت در قبال مجروحین، جانبازان و خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی کرمان تأکید کرد.

آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
24 آوریل 2024

با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران، نخستین روز از همایش ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۳ بانک ملی ایران، در تهران آغاز به کار کرد.

برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
24 آوریل 2024

با برگزاری قرعه‌کشی جوایز دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت، ۱۴۵۸ برنده خوش شانس این جشنواره معرفی شدند.

به مناسبت روز معماری؛ بناهای شعب بانک ملی ایران میراثی ماندگار از هنر، تاریخ و فرهنگ ملی
24 آوریل 2024

به لحاظ دارا بودن پیشینه و ۹۵ سال قدمت و خدمت بانک ملی ایران، معماری بناها و ساختمان های تاریخی شعب بانک با وجود قدمت تاریخی به عنوان میراثی ماندگار و یک ظرفیت گردشگری منحصر بفرد در کشور شناخته شده است.

روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
24 آوریل 2024

   رییس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به نقش حساس حوزه روابط‌عمومی در مدیریت فضای رسانه‌ای تاکید کرد: روابط‌عمومی به‌عنوان مدیریت‌کننده افکارعمومی و اذهان مخاطبان باید با نقش‌آفرینی فعالانه در اقدامات درون و برون‌سازمانی، حافظ حقوق ذینفعان سازمان باشند.

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
24 آوریل 2024

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

تصویب اساسنامه جدید بیمه سینا در مجمع عمومی فوق‌العاده
24 آوریل 2024

اساسنامه جدید بیمه سینا مطابق با اساسنامه نمونه بیمه مرکزی به تصویب اعضای مجمع رسید.

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
24 آوریل 2024

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
24 آوریل 2024

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

تأمین مالی سد و نیروگاه «اوما اویا» سریلانکا توسط بانک توسعه صادرات ایران
24 آوریل 2024

طرح چند منظوره سد و نیروگاه «اوما اویا» در سریلانکا، به ارزش بیش از ۵۰ میلیون دلار با تأمین مالی بانک توسعه صادرات ایران با حضور رئیس جمهور کشورمان به بهره‌برداری ‌رسید.

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت
24 آوریل 2024

دکترمهران رضوانی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، در پیامی آغاز نهمین سالروز تاسیس شرکت را تبریک گفت.

بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
24 آوریل 2024

معاونین مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه ای اعلام داشته اند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس در حال انجام است.

انتصاب مدیر و معاون شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین
24 آوریل 2024

جلسه معارفه مدیر و معاون اداری مالی مدیریت شعب منطقه استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری با حضور عضو هئیت سرپرستی و مدیر امور شعب بانک ایران زمین برگزار شد.

مالکیت استقلال ایران رسماً به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد
24 آوریل 2024

آیین واگذاری مالکیت دو تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

تاکید وزارت کشور بر‌ توسعه متوازن استان‌هاست
24 آوریل 2024

مجید هدایت؛ مشاور و‌ دستیار وزیر‌ کشور در امور صنعتی در جریان بازدید از شرکت پتروشیمی ایلام گفت:توسعه متوازن استان‌ها بر‌ اساس ظرفیت‌های موجود در اولویت دولت و‌ وزارت کشور قرار دارد.

با حمایت پتروشیمی زاگرس رویداد بین المللی ایده شو برگزار می‌گردد
24 آوریل 2024

مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی زاگرس به منظور شناسایی و ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان و هسته‌های پژوهشی فعال و توانمند در زمینه کاربرد فناوری‌های نوظهور در صنعت پتروشیمی با همکاری شرکت پویاگران به منظور رفع نیازهای نوآورانه و فناورانه در نظر دارد تا رویداد بین المللی “ایده شو” را در خردادماه سال جاری در بندر تاریخی سیراف برگزار نماید.

معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
24 آوریل 2024

همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، تندیس و لوح کارفرمای برتر سلامت‌محور استان تهران را دریافت کرد.

کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
24 آوریل 2024

«کیوسک‌های دیجیتال پایش سلامت» توسط همراه اول رونمایی و در تعدادی از مراکز بهداشت شهر تهران نصب شد.

نخستین سامانه ذخیره‌ساز انرژی گروه مپنا بهره‌برداری شد
24 آوریل 2024

سامانه ذخیره‌ساز انرژی Battery Energy Storage System گروه مپنا با حضور مدیرعامل مپنا در محوطه ساختمان میرداماد شرکت مپنا به بهره‌برداری رسید.

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
24 آوریل 2024

  مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی با تبریک آغاز هفته «کاروکارگر» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، از زحمات کارگران جهادگر و سخت کوش صنعت مس کشور تقدیر کرد.

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
24 آوریل 2024

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد.

افتتاح اولین نمایندگی رسمي تکسا در جنوب استان تهران
23 آوریل 2024

اولین نمایندگی رسمی تکسا در جنوب تهران براي سهولت ارائه سرويس به مشمولين حقوقي و صاحبان مشاغل افتتاح شد.

با حضور مدیرعامل؛جلسه ارزیابی عملکرد یک ماهه فروردین ماه پست بانک ایران برگزار شد
23 آوریل 2024

جلسه ارزیابی عملکرد فروردین ماه سال 1403، عصر روز دوشنبه 3 اردیبهشت با حضور بهزاد شیری مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی بانک به صورت حضوری و مدیریت شعب استان‌ها و مناطق به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها/ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی از اولویت های  مدیریت شهری منطقه ۴
23 آوریل 2024

شهردار منطقه 4 تهران از اجرای طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در سطح منطقه و رسیدگی به اولویت های این طرح خبر داد.

رونق بازار سرمایه و افزایش مشارکت مردم موجب تحقق شعار سال می‌شود
23 آوریل 2024

   رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای تحقق شعار سال گفت: رونق بازار سرمایه و افزایش مشارکت مردم موجب تحقق شعار سال می‌شود.

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید
23 آوریل 2024

با گذشت ۸ ماه از فراخوان جذب طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه از سوی مرکز نوآوری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (نوچاد) وطی مراحل مختلف ارزیابی و داوری ۷۰ طرح دریافتی، اکنون این رویداد به ایستگاه پایانی خود رسیده است و در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری مراسم اختتامیه این رویداد با حضور ارائه دهندگان طرحها و ایده های خلاقانه ، نوآوران حوزه فناوری، پژوهشگران، استادان و جمعی از دانشجویان حوزه صنعت و معدن در یزد برگزار می گردد.

شروع پرقدرت سازمان اموال تملیکی در سال جدید/ بیش از ۲۰ هزار میلیارد کالا به مزایده گذاشته شد
23 آوریل 2024

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال منقول گفت: در نخستین مزایده اموال منقول سازمان در سال جدید بیش از 20 هزار میلیارد ریال کالا عرضه شده است.

اموال تملیکی جزو سودده ترین شرکت های دولتی است
23 آوریل 2024

مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بر اساس سامانه سماب از نظر درآمدزایی، رشد درآمد ۶۸۴ شرکت بخش عمومی بیش از نرخ تورم است، گفت: اموال تملیکی جزو سوده ترین شرکت های دولتی است. مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بر اساس سامانه سماب از نظر درآمدزایی، رشد درآمد ۶۸۴ شرکت بخش عمومی بیش از نرخ تورم است، گفت: اموال تملیکی جزو سوده ترین شرکت های دولتی است.

کنترل برداشت ۷ میلیارد مترمکعب آب با اجرای طرح مدیریت توأمان آب و برق/ تحقق حکمرانی آب زیرزمینی در گرو مشارکت گروداران است
23 آوریل 2024

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: تداوم و اجرای برنامه «مدیریت توأمان آب و برق»، می‌تواند حجمی نزدیک به ۷ میلیارد مترمکعب آب را کنترل و از برداشت غیرمجاز چاه‌ها جلوگیری کند که کمک شایانی به رفع ناترازی منابع آب زیرزمینی خواهد بود.

رکوردشکنی شرکت فولاد شادگان در تولید آهن اسفنجی / همدلی و همراهی؛ کلید موفقیت فولاد شادگان
23 آوریل 2024

شرکت صنعت فولاد شادگان با تولید بی‌سابقه ۲ هزار و ۷۸۶ تُن آهن اسفنجی در روز، به موفقیت چشمگیری دست یافت و رکورد قبلی خود را پشت سر گذاشت.

اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
23 آوریل 2024

مدیرعامل شرکت ایسیکو گفت: برای ایجاد فرآیندهای کیفی، توسعه سیستم‌های کیفی، طرح نظارت سه سطحی و استانداردسازی ناوگان‌های حمل، در سال جاری هفت پروژه زیرساختی و ۱۴ برنامه و پروژه توسعه اجرا می‌شود.

ثبت رکورد تولید ماهانه آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفید دشت
23 آوریل 2024

کارکنان پرتلاش شرکت فولاد سفیددشت با تولید ۸۸ هزار و ۱۱ تن آهن اسفنجی در فروردین ماه موفق به ارتقای این محصول شدند.

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
23 آوریل 2024

با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران، علی نبوی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب شد.

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن
23 آوریل 2024

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران، متعلق به وزارت ورزش و جوانان توسط سازمان خصوصی سازی امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه از طریق کارگزاری بانک صنعت و معدن نهایی شد.

معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
23 آوریل 2024

محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون درآستانه سفر ریاست محترم جمهور به پاکستان، در نشست تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد.


معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

طبق مصوبه مجلس، عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بورس‌ها و بازارهای خارج از بورس مانند صندوق‌های کالایی، املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا، مشمول مالیات نخواهد بود.

گالری فیلم
گالری عکس