۱۴۰۰ يکشنبه ۱۲ دي چاپ
یک نماینده بیمه رازی:

بیمه رازی در مسیر رسیدن به اوج است

بیمه رازی در مسیر رسیدن به اوج است

یک نماینده بیمه رازی با اشاره به اینکه حرکت شرکت به سوی روزهای اوج آغاز شده است، گفت: با حضور آقای جباری به عنوان مدیرعاملی از جنس صنعت بیمه، نمایندگان و شبکه فروش گام به گام همراه هستند .

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دوازدهمین رویداد یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش به میزبانی نمایندگی عطایی از نمایندگان شعبه آپادانا و با حضور فرشته جوادی- رئیس شعبه آپادانا و ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی برگزار شد.

در این رویداد ویدا عطایی گفت: با انتخاب دکتر جباری به عنوان مدیرعامل بیمه رازی، امید به نماینده‌ها و شبکه فروش بازگشت و حرکت شرکت به سمت روزهای اوج خود آغاز شده است.
او با تاکید بر اینکه، بیمه رازی در شرایط فعلی بعد از شش سال به ثبات رسیده است، خاطرنشان کرد: نمایندگان و شبکه فروش پای برند رازی ایستاده‌اند و با حضور آقای جباری که ثبات مدیریتی به همراه داشته، نمایندگان و شبکه فروش پای کار خواهند بود.
عطایی یادآور شد: با حضور دکتر جباری که فردی از جنس صنعت بیمه است، شبکه فروش و نمایندگان در مناقصات و مذاکرات با قدرت وارد عمل می‌شوند.
او گفت: در شرایط فعلی ارتباط مدیران مجموعه بیمه رازی، با شبکه فروش و نماینده‌ها افزایش قابل توجهی یافته و چنین رفتارهایی در جذب و نگهداشت نمایندگان و بیمه‌گذاران تاثیرگذار است.
این نماینده بیمه رازی در انتها بیان کرد: استراتژی‌های ابلاغی تنها یک بیانیه یا دستور کار نیست بلکه استراتژی‌های ابلاغی در تمام سطوح درک شده و در حال اجرا است.
همچنین در این دیدار ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، گفت: طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته، شرکت به دنبال آن است تا با تاکید بر استراتژی نماینده و شعبه محوری در بازارهای منطقه بازار مناسبی را از آن خود کند.
او یادآور شد: در کنار تاکید بر فعالیت در بازارهای بین المللی، روابط عمومی مجموعه تاکید ویژه‌ای بر اجرای هرچه بهتر استراتژی‌های ابلاغی دارد و در این مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در اولویت امور قرار دارد.

گفتنی است «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش» برنامه جدید روابط عمومی بیمه رازی است که هر یکشنبه مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی در دفاتر نماینده‌ها و شبکه فروش حاضر و از مشکلات و اقدامات آنها مطلع می شود.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه دیگران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بنر بیمه پارسیان بانک ملی ایران بانک سپه بنر شرکت  شیرپگاه بانک سامان موسسه ملل بیمه دی بیمه کوثر شرکت ذوب اهن شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس فروشگاه کوروش
پربیننده‌ترین خبرها
آخرین خبرها