×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری مراسم رونمایی از مرکز پردازش شاپ ام.آی تی
10 مه 2024

مرکز پردازش شاپ ام.آی تی روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور کارشناسان و دست‌اندرکاران حوزه‌های اقتصادی و کسب و کارها و خبرنگاران به دعوت مدیریت و بنیانگذاری این مجموعه آقای محمد آیتی رونمایی شد.

گامی مهم جهت تسریع در فرآیند تأمین مالی ناشران/ مهلت حق تقدم از ۶۰ به ۳۰ روز کاهش یافت
10 مه 2024

احمد لطفی، رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد: با اجرای قانون جدید ابلاغ شده از سوی رئیس‌جمهور، فرآیند تأمین مالی ناشران تسریع می‌شود.

افت شدید ارزش دارایی نهادهای مالی با نرخ سود بالا/ پرتفوی متنوع، نوسان‌ها را کنترل می‌کند
10 مه 2024

رضا عیوضلو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این که افزایش نرخ سود باعث افت شدید ارزش دارایی نهادهای مالی خواهد شد، گفت: سرمایه‌گذاری که پرتفوی متنوعی داشته باشد در نوسانات بازار مقاوم‌تر است.

فولاد اکسین خوزستان یکی از صادرکنندگان برتر کشور است / کارگران فولاد اکسین خوزستان افتخار ایرانند
10 مه 2024

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فولاد اکسین خوزستان یکی از صادرکنندگان برتر کشور است، گفت: فولاد اکسین علی رغم همه فراز و نشیب های سالیان قبل اکنون مسیری خوب و درستی را در پیش گرفته است.

برگزاری مراسم روز ملی منابع انسانی و تقدیر از دست اندرکاران این حوزه در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس/ پتروشیمی پارس، منابع انسانی برتر در گروه شد
10 مه 2024

مراسم بزرگداشت روز ملی منابع انسانی با حضور داریوش شمس مدیر سرمایه انسانی گروه، روسای منابع انسانی ستادی و مدیران منابع انسانی شرکت‌های گروه و شماری از همکاران حوزه منابع انسانی در سطح گروه در محل آمفی تئاتر ستاد مرکزی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد.

۱۴۰۳، سالِ طلایی گشایش‌های زنجیره‌وار نفت مناطق مرکزی خواهد بود
10 مه 2024

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی سال ۱۴۰۳ را سال طلایی گشایش‌های زنجیره‌وار در این شرکت دانست.

بازسازی‌ کانال آب‌های سطحی بزرگراه یادگار امام (ره)
10 مه 2024

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه٢ تهران از اجرای عملیات بازسازی کانال آب‌های سطحی واقع در بزرگراه یادگار امام (ره) زیر پل حکیم خبرداد.

تمهیدات مدیریت بحران تهران ویژه مراسم روز دختر
10 مه 2024

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تمهیدات انجام شده برای ایمنی برگزاری ویژه مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را تشریح کرد.

توسعه یکپارچه مد های حمل و نقلی در کنار ایستگاه مترو اقدسیه با رویکردی نوآورانه
10 مه 2024

طرح TOD در منطقه یک با هدف توسعه مبتنی بر حمل و نقل عمومی و یکپارچه سازی آن در ایستگاه مترو اقدسیه با رویکردی نوآورانه به اجرا می رسد.

اجرای برنامه «آرامش جان» ویژه افراد آسیب دیده
10 مه 2024

معاون حمایت های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ویژه برنامه های گوناگونی در ایام دهه کرامت در مراکز یاورشهر و مددسراها به اجرا در می آید؛ گفت: ویژه برنامه ای در قالب « آرامش جان» در مراکز یاورشهر و مددسراها در نظر گرفته شده است.

برگزاری مستمر جلسات کمیته فنی و نظارت برعملکرد منطقه۴
10 مه 2024

به دستور شهردار منطقه ۴ جلسه کمیته فنی و نظارت بر عملکرد منطقه 4 برگزار شد.

تاکید بر شناسایی دقیق ظرفیت های نیروی انسانی با رویکرد هویت بخشی ، ایجاد انگیزه و خلاقیت
10 مه 2024

صبح امروز ، جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه در سالن ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه با حضور شهردار ، مشاورین ، معاونین ، شهرداران نواحی و برخی روسای ادارات ستادی برگزار شد .

تأکید بر توسعه زیرساخت های ورزش شهروندی در مناطق جنوبی پایتخت
10 مه 2024

زهرا شمس احسان رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در نشستی با حضور حسین اوجاقی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ و پیشکسوتان، قهرمانان و نخبگان ورزشی این منطقه، بر لزوم توسعه ایستگاه های تندرستی و فضاهای ورزش شهروندی در مناطق جنوبی شهر تهران تأکید کرد و خواستار تدوین الگوی مدونی در سازمان ورزش شهرداری برای بهره گیری از ظرفیت قهرمانان مسابقات قهرمانی شهر شد.

اهتزاز ابر پرچم‌های مزین به نام  مبارک علی ‌بن موسی‌الرضا(ع) در معابر منطقه ۱۹
10 مه 2024

ابرپرچم مزین به نام حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، همزمان با دهه کرامت در معابر منطقه اکران شد.

۹۸ درصد اعتبارات سال گذشته، هزینه شد
10 مه 2024

🔹۹۸ درصد اعتبارات تعریف شده در پروژه ها و اقدامات اجرایی شهرداری منطقه یک در سال گذشته، هزینه شد.

صادرات معدن و صنایع معدنی به مرز ۱۳٫۷ میلیارد دلار رسید
10 مه 2024

ارزش صادرات محصولات معدنی و صنایع معدنی در سال گذشته برای نخستین بار به مرز ۱۳٫۷ میلیارد دلار رسید.

SmartThings چگونه به نجات زمین کمک می‌کند؟
10 مه 2024

استفاده هوشمندانه و بهینه از منابع انرژی، یکی از اهدافی است که سامسونگ همواره در هنگام طراحی محصولات، راهکارها و سرویس‌های خود به آن توجه می‌کند. این شرکت طی سال‌های اخیر پلتفرم SmartThings را به عنوان یکی از سرویس‌های کاربردی خود توسعه داده، به نحوی که حالا این پلتفرم به اکوسیستمی بزرگ برای کاربران خانه‌های هوشمند تبدیل شده است.

مدرسان در فولاد مبارکه به نماد کار و فرهنگ تبدیل شده‌اند/ تحقق ۸۰۰ هزار نفر-ساعت آموزش در سال ۱۴۰۲
10 مه 2024

شرکت فولاد مبارکه همه‌ساله برای تحقق و دست‌یابی به برنامه تولید، یک شعار محوری را مطرح می‌کند که امسال شعار «پایداری و نوآوری در تولید و توسعه، سرآمدی در فرهنگ» را انتخاب کرده است. از این رو، حرکت در چنین مسیری نیازمند وجود تبیین‌گرانی است که دانش فراگیران حوزه آموزش این شرکت را تقویت کنند.

توانمندی اکسین در تامین نیاز صنعت گاز بی نظیر است / دیدار رهبری با کارگران اکسین به آن‌ها انرژی مضاعف داد
10 مه 2024

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اشاره عملکرد شاخص اکسین در تولد ورق های مورد نیاز خطوط انتقال گاز گفت: برای اجرای پروژه های گاز در کشور مسیری جز فولاد اکسین خوزستان نداریم و هرجایی که برویم مسیر فعالیت ما از اکسین عبور می کند.

استارت عملیاتی دوره ۱۴۰۳ را با فروش بیش از ۲۸۴ هزار تن محصول و کسب درآمدی به ارزش شش هزار میلیارد تومان زده است
10 مه 2024
وظیفه‌ی شورای عالی فرهنگی، سیاست گذاری، ساماندهی، هدایت و نظارت در راستای رشد و تعالی فرهنگ سازمانی است
10 مه 2024

جلسه شورای عالی فرهنگی با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، علیرضا مخبر دزفولی رئیس شورای عالی فرهنگی و قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی و جمعی از معاونان، مدیران و اعضای این شورا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

برنامه‌های راهبردی بانک سینا با جدیت دنبال می‌شود
10 مه 2024

سرپرست بانک سینا در بازدید از تعدادی واحد‌های ستادی اظهار داشت برنامه‌های راهبردی بانک سینا با جدیت دنبال می‌شود.

حضور بیمه پارسیان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
10 مه 2024

شرکت بیمه پارسیان به منظور مشاوره و ارایه انواع خدمات بیمه ای در نمایشگاه کتاب تهران حضوری فعال دارد.

افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در استان سمنان با حمایت بانک سپه
10 مه 2024

با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و همچنین حمیدرضا عرب مدیر شعب بانک سپه در استان، 213 نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس با حمایت بانک سپه در روستاهای استان سمنان افتتاح شد.

حضور بانک ملت در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی
10 مه 2024

بانک ملت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، با برپایی غرفه، حضوری فعال دارد.

بهزاد شیری مدیرعامل: ابلاغ اساسنامه جدید مسیر حرکت پست بانک ایران را هموار کرده است
10 مه 2024

بهزاد شیری مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه ابلاغ اساسنامه مسیر حرکت پست بانک ایران را هموار کرده و باید نقشه عملیاتی این حرکت را تدوین کنیم، گفت: وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه هفته گذشته اشاره کردند که پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات باید بعنوان بانک توسعه‌ای بخش در خصوص خدمات بانکی متفاوت از بانک‌های دیگر عمل نماید و نقش محوری خود را با ایجاد قابلیت‌های ویژه، برای حمایت از فعالین بخش تحت پوشش ایفا کند.

رییس هیات مدیره بیمه البرز : دستاوردهای شرکت در سال گذشته قابل تقدیر است
10 مه 2024

رییس هیات مدیره بیمه البرز در گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب ضمن برشمردن دستاوردهای سال گذشته شرکت بیمه البرز بواسطه اتکا به توانگری مالی و نیروی انسانی حرفه ای از تیم اجرائی و در رأس آن مدیرعامل تقدیر و تشکر کرد.

حمایت بانک ملی ایران ازبزرگترین رویداد فرهنگی کشور
10 مه 2024

مراسم افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، ناشران، مولفان، اساتید، پیشکسوتان، سفرا، رایزنان فرهنگی کشورها رسما برگزار شد.

مدیرعامل پتروشیمی اروند در دیدار با مشتریان و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور: همه شرکت‌های داخلی مشاوران پتروشیمی اروند هستند
10 مه 2024

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند در دومین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور در سالن‌های تخصصی محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با مشتریان، شرکت‌های دانش بنیان و فناور و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دیدار و گفتگو کرد.

روز پرترافیک غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و پتروشیمی
10 مه 2024

در اولین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی، پاویون گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سالن 38B از شلوغ‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه بود.

رئیس گروه اقتصادی دفـتـر مقـام معظم رهـبـری از غرفه پتروشیمی زاگرس بازدید کردند
10 مه 2024

در دومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی غرفه پتروشیمی زاگرس میزبان مقامات متعدد از جمله دکتر علی آقامحمدی رئيس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

همکاری و حمایت کارفرمایان و بانک رفاه از توسعه مسکن کارگری، مورد تأکید سازمان تامین اجتماعی است
10 مه 2024

مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی در «نخستین نشست هم‌اندیشی‌-آموزشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه کارگران» در سال 1403 که با حضور اسماعیل للگانی مدیرعامل بانک رفاه و اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران صف و ستاد این بانک برگزار شد، با تقدیر از عملکرد بانک رفاه در سال 1402، بر استمرار روند رو به رشد این بانک در سال پیش رو تأکید کرد و گفت: افزایش سرمایه، ارائه خدمات و تسهیلات به شرکت‌های تولیدی و اجرای طرح مسکن کارگری از جمله اهدافی است که سازمان تأمین‌اجتماعی در بانک رفاه دنبال می‌کند. از بانک رفاه انتظار داریم در موضوع مسکن کارگران در کنار وزارت کار و سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گیرد تا ان‌شاءالله گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شود.

پیام تبریک مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختران و آغاز دهه کرامت
10 مه 2024

پیام تبریک مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختران و آغاز دهه کرامت

نشست وزیر نفت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بنگاه‌های اقتصادی
10 مه 2024

وزیر نفت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی نشستی به بررسی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بنگاه‌های اقتصادی و چالش‌های پیشرو آن پرداختند.

مبادله تفاهمنامه همکاری ساتبا با صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت در نمایشگاه نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
08 مه 2024

به منظور حمایت از طرح‌های مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر و توسعه پروژه‌های بهره‌وری انرژی، تفاهم نامه‌ای، امروز، چهارشنبه، 19 اردیبهشت ماه 1403 با حضور محمود کمانی معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا و حمید حیدری مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت نفت در محل بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران مبادله شد.

با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
08 مه 2024

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تولید گفت: هر آیین نامه ای که مانع رشد تولید شود باید اصلاح گردد و امروز همه امکانات کشور باید پشتیبان تولید باشد.

ذوب آهن اصفهان آماده توسعه همکاری با شرکت های دانش بنیان
08 مه 2024

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه اینوتکس در نشست گره گشایی صنعت به دست دانش بنیان ها که امروز در پارک فناوری پردیس برگزار شد از عزم راسخ ذوب آهن اصفهان برای استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در به‌روز رسانی تجهیزات و روند تولید این مجتمع بزرگ صنعتی خبر داد.

پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر
08 مه 2024

پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

یوسفی در تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۲: خروج ۳۶ همتی بانک ملی ایران از بنگاهداری/ اقدامات بانک ملی حرکت به سمت اصلاحات شبکه بانکی ست
08 مه 2024

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اقدامات بانک ملی ایران به نوعی حرکت به سمت اصلاحاتی است که باید در شبکه بانکی صورت بگیرد، گفت: مدیریت بانک ملی ایران با خروج 36 همتی از بنگاهداری پیشگام شد.

حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان در غرفه هلدینگ خلیج فارس
08 مه 2024

در اولین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان در غرفه هلدینگ خلیج فارس حضور داشت.


برگزاری مراسم رونمایی از مرکز پردازش شاپ ام.آی تی

برگزاری مراسم رونمایی از مرکز پردازش شاپ ام.آی تی

مرکز پردازش شاپ ام.آی تی روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور کارشناسان و دست‌اندرکاران حوزه‌های اقتصادی و کسب و کارها و خبرنگاران به دعوت مدیریت و بنیانگذاری این مجموعه آقای محمد آیتی رونمایی شد.

گالری فیلم
گالری عکس