×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اطلاعیه ستاد اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دفاع از مردم مظلوم فلسطین
25 مارس 2024

بسم الله الرحمن الرحیم پیامبر(ص) فرمود: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ (کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى زند: اى مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، و پاسخ نگوید[کمکش نکند]، مسلمان نیست) ( کافى، ج ۲، ص ۴۵۳) همزمان با ماه مبارک رمضان و در حالیکه مردم […]

بازرسی و نظارت شبانه روزی بر عملکرد نمایندگی ها و نیروهای امداد خودرو در طرح نوروزی ١۴٠٣
25 مارس 2024

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در راستای خدمت رسانی مطلوبتر به هموطنان در ایام نوروز ١۴٠٣ به صورت شبانه روزی، برعملکرد نمایندگی ها و نیروهای امدادی خود نظارت می کند.

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی ایلام به مناسبت نوروز ۱۴۰۳
25 مارس 2024

سالی ۱۴۰۲ با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش گذشت؛ راه‌های نرفته‌ای را آغاز کردیم و مسیرهای سختی پیش روست؛ جامعه‌ی صنعت، تولید و کارگری همواره با فراز و نشیب همراه است که گریزی از آن نیست و ما نیز از این قاعده‌‌ی تلخ و شیرین مستثنی نبوده و نیستیم.

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به‌مناسبت نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳
25 مارس 2024

سیدرضا قاسمی شهری، مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان در پیامی آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی را تبریک گفت.

حمایت ۳۹هزار میلیارد ریالی صندوق بیمه معدنی از معدنکاران بخش خصوصی
25 مارس 2024

ارزش بیمه نامه های صادره صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی طی یازده ماه امسال به بیش از 39هزار میلیارد ریال رسید.

افزایش حدود ۵٫۸ درصدی تولید فولاد خام
25 مارس 2024

تولید فولاد خام کشور طی ۱۱ ماهه ۱۴۰۲ با ۵٫۸ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از مرز ۲۹ میلیون تن فراتر رفت.

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، رکورد تولید کنسانتره را شکست
25 مارس 2024

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در سال مالی ۱۴۰۲ با تولید بیش از ۴ میلیون تن کنسانتره، رشد ۳۴ درصدی نسبت به سال قبل را تجربه کرد و رکورد جدیدی در تولید سالیانه ثبت نمود.

بازدید ۴۸ هزار نفر از اماکن تاریخی و موزه‌های منطقه ۱۲
25 مارس 2024

شهردار منطقه ۱۲ تهران از بازدید ۴۸ هزار نفر از گردشگران از اماکن تاریخی و موزه‌های واقع در این منطقه خبر داد.

افتتاح سالن پلانتاریوم یا آسمان نما در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران
24 مارس 2024

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک از احداث و افتتاح سالن پلانتاریوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران خبر داد.

رشد ۷۰ درصدی مجوز افزایش سرمایه در سال ۱۴۰۲/ بازنگری دستورالعمل انتشار اوراق بدهی در سال ۱۴۰۳
24 مارس 2024

مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار به رقم افزایش سرمایه‌ها در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و اظهار داشت: تا پایان سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۵۰۰ هزار میلیارد تومان مجوز افزایش سرمایه توسط سازمان بورس صادر شده که این رقم با افزایش ۷۰ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

ارزشمندترین سرمایه شرکت فولاد مبارکه نیروی انسانی است
24 مارس 2024

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، در دیدار نوروزی با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه، از عزم راسخ خانواده بزرگ فولاد مبارکه برای کسب دستاوردهای جدید در سال جدید خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با توجه به شعار سال، گام‌های مؤثری در جهت تحقق آن برداشته شود.

مپنا در روزهای نخست فروردین ۴۹۰ مگاوات وارد شبکه برق کشور کرد
24 مارس 2024

واحد اول بلوک دوم نیروگاه گل گهر سیرجان به ظرفیت ۱۸۳ مگاوات به شبکه سراسری برق کشور متصل شد و دومین واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی جنوب ۲ اصفهان نیز به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات به بهره‌برداری رسید.

دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
24 مارس 2024

در نخستین روز سال نو، مهندس امیر علی طاهر زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور در بین همکاران واحدهای مختلف عملیاتی، فنی، مهندسی و سایر بخش های مجتمع های معدنی و صنعتی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات آنان، از تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارکنان و کارگران پر تلاش این واحدها در سال گذشته قدردانی نمود.

سرویس دهی ویژه متروی تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن
24 مارس 2024

فعالیت خطوط درون شهری متروی تهران و حومه به منظور تسهیل در رفت‌وآمد بازدیدکنندگان سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از امشب یک ساعت افزایش پیدا می کند.

پیام تبریک معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی ‌‌و اکتشافات‌معدنی کشور به مناسبت سال ۱۴۰۳
24 مارس 2024

پیام تبریک معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی ‌‌و اکتشافات‌معدنی کشور به مناسبت سال ۱۴۰۳

رونمایی از تور مجازی ۳۶۰ درجه گردشگری ری
24 مارس 2024

تور مجازی نمای ۳۶۰ درجه گردشگری ری با هدف معرفی جاذبه های گردشگری قبله تهران و ترویج فرهنگ شناسایی مکان‌های تاریخی مذهبی رونمایی شد.

آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
24 مارس 2024

دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در اولین روزکاری سال 1403 با صدور پیامی بر آمادگی کامل و استفاده از همه ظرفیت این بانک در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.

فعالیت ویژه پایگاه خدمات اجتماعی پایانه های مسافربری شهر تهران در ایام نوروز
22 مارس 2024

رییس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از فعالیت پایگاه های خدمات اجتماعی پایانه های مسافربری شهر تهران در ایام نوروز خبرداد.

تلاش برای ساخت ۱۱۰ هزار سامانه های خورشیدی ویژه اقشار کم برخوردار جامعه در سال ۱۴۰۳
22 مارس 2024

معاون فنی و مهندسی ساتبا گفت: ساتبا در سال جاری توانست بخشی از تعهد خود را برای ساخت نیروگاه های مقیاس کوچک حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار جامعه به ثمر برساند و امیدواریم توسعه ساخت سامانه های مقیاس کوچک حمایتی در سال 1403 جهش خوبی داشته باشد و به ساخت 110 هزار سامانه مقیاس کوچک در سال 1403 در بخش حمایتی دست پیدا کنیم.

این آغاز راه است
22 مارس 2024

چند روزی از راه‌اندازی کارخانه زمزم سه، بزرگ ترین مگامدول آهن اسفنجی خاورمیانه به دست ریاست محترم جمهوری می‌گذرد. هجدهم اسفندماه نقطه‌ی عطفی در تاریخ صنعت فولاد کشور است که در آن ثابت شد، هرگاه به توان داخلی اعتماد کردیم، بهترین‌ها نصیبمان می‌شود. نوای تولید در کارخانه‌‌‌ی زمزم سه از هر سو به گوش می‌رسد. دیگر هیچ شرکت فولادی در کشور دغدغه آهن اسفنجی نخواهد داشت. محصول زمزم سه با خلوص ۹۵ درصد، نگاه جهان را به ایران معطوف کرد‌ و بازار صادراتی ۵۰۰ میلیون دلاری را پیش روی ایران قوی قرار داد.

توسعه صندوق سهامی، برنامه مهم سازمان بورس در سال ۱۴۰۳ است/ صدور ۱۷۰ موافقت اصولی برای راه‌اندازی صندوق‌های جدید سرمایه‌گذاری
22 مارس 2024

معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار توسعه صندوق سهامی را به عنوان برنامه مهم سازمان بورس در سال ۱۴۰۳ معرفی کرد و گفت: از مهر ماه ۱۴۰۰ تاکنون رقمی حدود ۱۷۰ موافقت اصولی برای راه‌اندازی صندوق‌های جدید سرمایه‌گذاری صادر شد.

توجه به بازار سرمایه به عنوان نماد مشارکت مردم در اقتصاد لازمه تحقق شعار سال
22 مارس 2024

مدیرعامل بورس کالای ایران نوشت: اگر زمینه برای مشارکت گسترده مردم فراهم شود ثمرات بزرگی خواهد داشت که اولین محصول آن رشد اقتصادی خواهد بود و بورس کالا به عنوان بستر داد و ستد بیش از ۱۵۰ میلیون تن مواد اولیه و کالای واسطه‌ای تولید و بستر شفاف سرمایه‌گذاری آحاد مردم، تمام اندوخته اعتماد فعالان اقتصادی را برای تحقق شعار سال به میدان عمل خواهد آورد.

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حمایت همراه اول در حال برگزاری است
22 مارس 2024

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حمایت و حضور همراه اول به‌مدت ۱۴ روز در مصلی بزرگ تهران در حال برگزاری است.

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با کارکنان و پرسنل خطوط تولید
22 مارس 2024

مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران ارشد شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر امروز و دقایقی پس از تحویل سال جدید با حضور در مجموعه شرکت، به دیدار کارکنان شیفت و‌ پرسنل ‌پرتلاش خطوط تولید و کارخانه در حال احداث فولادسازی و نورد گرم رفتند.

کسب رتبه نخست منطقه ۱۹ در تحقق مجموع درآمدهای نقدی و غیر نقدی برای دومین سال متوالی
21 مارس 2024

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از کسب رتبه نخست این منطقه در تحقق سر جمع درآمدهای نقدی و غیر نقدی با حد نصاب ۱۲۱ درصدی در بین مناطق ۲۲ گانه خبر داد.

پیام نوروزی مدیرعامل بانک توسعه تعاون بمناسبت آغاز سال ۱۴۰۳
21 مارس 2024

محمد شیخ‌حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون بمناسبت آغاز سال جدید پیام تبریک منتشر کرد.

فروشگاه های شهروند روزهای اول، دوم و سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ تعطیل است
21 مارس 2024

فروشگاه‌های شهروند از ۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مطابق روال معمول به شهروندان خدمات‌دهی دارد و روز ۲۹ اسفندماه تا ساعت ۲۲ دایر است.

دیدار نوروزی مدیرعامل پتروشیمی خوزستان در اولین روز سال نو با پرسنل
21 مارس 2024

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان در محل کار پرسنل شرکت حضور یافت و سال نو را به همکاران تبریک گفت.

پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت آغاز سال نو و فرا رسیدن نوروز
21 مارس 2024

نگاهی به طبیعت این گواهی را می دهد که تفاوت روزِ اول فروردین با سایر روزها «تحولی» است که در طبیعت رخ می دهد. تحولی حیرت آمیز. شاخه ای به ظاهر خشکیده، شکوفه های زیبا می دهد و باغی فرو رفته در خواب گران، ردایی از گل های رنگارنگ به تن می کند و پرندگان آواز بیدار باش می خوانند.

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت آغاز سال۱۴۰۳
21 مارس 2024

پیام تبریک نوروزی مهندس میر حاجی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت آغاز سال1403

پیام تبریک معاون وزیر صمت ورییس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت
21 مارس 2024

با استعانت از خالق بی‌همتا، به انگیزه فصل بازآفرینش طبیعت و به پاس همراهی شما عزیزان در سال ۱۴۰۲ که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال "مهار تورم و رشد تولید" بود، از همه همکارانم در خانواده بزرگ معدن و صنایع معدنی کشور تجلیل و قدردانی نموده و دست شما همراهان، متخصصان، کارشناسان، مدیران، اصحاب رسانه و همه جامعه هدفی که در یک‌ سال گذشته در راستای اعتلای بخش معدن و سرفرازی ایران اسلامی گام برداشته‌اند، به گرمی می‌فشارم.

بانک صادرات ایران پشتیبان تولید و اشتغال خواهد ماند
21 مارس 2024

مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403، پیوند ماه مبارک رمضان و فرخنده ایام نوروز را مایه بهجت و بهروزی در فصل زایش و رویش دوباره طبیعت و جان‌ها برشمرد و بر تداوم خدمت‌رسانی و پشتیبانی بانک صادرات ایران از اقتصاد و مردم کشور تاکید کرد.

پیام مدیریت عالی بانک ایران زمین به مناسبت نوروز ۱۴۰۳
21 مارس 2024

در این پیام آمده است: فرارسیدن فصل بهار، نماد زیبایی و حیات دوباره طبیعت است و همزمانی آن با بهار قرآن دو عید را به ارمغان آورده است. آغاز سال نو فرصتی ارزشمند برای ترسیم اهداف تازه، قدم نهادن در مسیر پیشرفت و رسیدن به نتایج مطلوب و بهار قرآن فرصتی برای پالایش خویشتن است. […]

سال ۱۴۰۳؛ سال ثبت موفقیت های بزرگ در بانک کارآفرین است
21 مارس 2024

رییس هیات مدیره بانک کارآفرین در پیام نوروزی خود ابراز امیدواری کرد که با توجه به تغییرات انجام شده در بانک کارآفرین در سال۱۴۰۲، سال جدید منشا قدم های جدید در راستای رسیدن به اهداف بزرگتر این بانک در سال۱۴۰۳ خواهد بود.

بیست و هشتمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل و لجستیک روسیه آغاز به کار کرد/ حضور گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ترانس راشا
21 مارس 2024

بیست و هشتمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل و لجستیک روسیه (ترانس راشا) با حضور شرکت‌های برتر حمل‌و‌نقل دنیا آغاز به کار کرد.

حضور پرقدرت در صنایع پایین دست، حرکت به سمت «جهش تولید» است/هر مانع و تحریمی با مشارکت مردمی و با اتکا به تقویت اقتصاد درون‌زا، شکسته خواهد شد
21 مارس 2024

مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حمایت‌های دولت، تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی و فراهم آوری فضای کسب و کار مناسب برای مشارکت و سرمایه‌گذاری بیشتر مردم در جهش تولید را ضروری دانست و تاکید کرد که حضور پرقدرت در صنایع پایین دست، حرکت به سمت جهش تولید است.

ثبت رکورد تولید روزانه آهن اسفنجی در واحدهای احیا مستقیم فولاد مبارکه
21 مارس 2024

در اولین روز سال جهش تولید با مشارکت مردم، رکورد تولید آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم یک به میزان۱۷ هزار و ۵۹۰ تن و در واحد احیا مستقیم دو به میزان ۹ هزار و ۹۱۲ تن به ثبت رسید.

فعالیت شعب کشیک بانک اقتصادنوین در ایام نوروز
21 مارس 2024

به‌منظور رفاه حال مشتریان در ایام تعطیلات نوروزی، شعب بانک اقتصادنوین به‌صورت کشیک آماده ارائه خدمت به هم‌وطنان عزیز در سراسر کشور خواهند بود.

اهدای کمک های بانک ملت به آسیب دیدگان از سیل در استان سیستان و بلوچستان
21 مارس 2024

بانک ملت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود در قبال هموطنان عزیز سیل زده استان سیستان و بلوچستان، اقدام به ارسال اقلام معیشتی و ضروری کرد.

درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
21 مارس 2024

محصولات" طرح اعتباری خرد با توثیق سیم‌کارت" و " توکن سازی مسکن در بستر بلاک چین" بانک پارسیان در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی به‌عنوان محصول و نوآوری‌ برتر ایرانی معرفی شدند.


اطلاعیه ستاد اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دفاع از مردم مظلوم فلسطین

اطلاعیه ستاد اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دفاع از مردم مظلوم فلسطین

بسم الله الرحمن الرحیم پیامبر(ص) فرمود: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ (کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى زند: اى مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، و پاسخ نگوید[کمکش نکند]، مسلمان نیست) ( کافى، ج ۲، ص ۴۵۳) همزمان با ماه مبارک رمضان و در حالیکه مردم […]

گالری فیلم
گالری عکس