×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛ پیشتاز ارائه خدمات نوین غیرحضوری/ استقبال گسترده مشتریان
26 آوریل 2024

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ خدمات نوین غیرحضوری خود را توسعه داد.

تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
26 آوریل 2024

اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران در نخستین روز از همایش ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 بانک ملی ایران ضمن بررسی و تبادل نظر در خصوص شاخص های عملکردی شعب بر اهمیت استفاده از ابزارهای مالی تعهدی برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان تاکید کردند و بسیج امکانات و فعال شدن همه ظرفیت های بانک را در راستای جذب منابع پایدار و ارزشمند و افزایش کسب سهم از بازار همسو با سیاست های راهبردی و اعتباری بانک در سال جاری را مهم دانستند.

دیدار مدیرکل صداوسیمای خوزستان با مدیرعامل پتروشیمی اروند
26 آوریل 2024

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان با حضور در مجتمع پتروشیمی اروند، ضمن بازدید از دستاوردهای شرکت، با دکتر کریمی دیدار و گفتگو کرد.

پتروشیمی ارومیه پتروشیمی برتر بازار سرمایه
26 آوریل 2024

پتروشیمی‌های پارس، ارومیه، بوعلی، نوری، خراسان، قائم بصیر، تندگویان، جم پیلن، کرمانشاه و تخت جمشید ۱۰ پتروشیمی برتر بازار سرمایه‌اند که در سال ۱۴۰۲ بیشترین رشد سهام را داشتند و سهامداران آنها بیشترین سود را در بین‌ سایر پتروشیمی‌های بازار سرمایه کسب کردند.

مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سیاوش میرحاجی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در جهت ایفای مسئولیت اجتماعی تقدیر کرد
26 آوریل 2024

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اهداء لوح تقدیر از زحمات مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در تقدیر کرد.

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید
26 آوریل 2024

  آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت ۴۰۰ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۳ میلیون و ۲۸۱ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۶.۱ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۵.۹ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

خاطر امن سهام‌داران بوعلی از سودآوری این پتروشیمی/ افزایش ۸ هزار و ۶۲۰ میلیاردتومانی فروش قطب تولید پارازایلین ماهشهر
26 آوریل 2024

پتروشیمی بوعلی سینا که توانسته رکورد قابل‌توجه افزایش ۷۷۸ درصدی افزایش ارزش بازار از زمان عرضه در آذر ۱۳۹۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را ثبت کند، توانسته به سهمی مطمئن، همواره سودآور و مقاوم در برابر تلاطمات هیجانی بازار نزد سهام‌داران شناخته شود.

انتصاب مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس/ پتروشیمی ها بر اجرای قوانین و دستورالعمل ها پایبند و متعهد باشند
26 آوریل 2024

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور حکمی سیاوش میرحاجی را به سمت مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
26 آوریل 2024

ششمین نمایشگاه ایران اکسپو با مشارکت گروه صنعتی ایران خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

قائم مقام جدید اموال تملیکی معارفه شد
26 آوریل 2024

مراسم معارفه قائم مقام جدید سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل سازمان در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

دیدار مدیر عامل اموال تملیکی با دادستان کل کشور
26 آوریل 2024

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به همراه اعضای هیئت مدیره با دادستان کل کشور دیدار کرد.

نشست معاون و مدیران و منابع انسانی و امور اجتماعی با کارکنان بخش فولادسازی برگزار شد
26 آوریل 2024
کارگران در خط مقدم جهاد جهش تولید هستند/ موفقیت های فولاد اکسین مرهون تلاش های کارگران است
26 آوریل 2024

مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر اظهار داشت:در شرایط اقتصادی امروز کشور که نیاز به رونق اقتصادی بیشتر از گذشته احساس می شود،طبقه کارگر نقش کلیدی در پیشبرد این هدف دارد.

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
25 آوریل 2024

دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت 2200 میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر‌ این پرداخت، در هفته جاری نیز 2250 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
25 آوریل 2024

مدیر کل دفتر فنی و تحقیقات نوسازی مدارس کل کشور با بیان اینکه 56 پروژه ساخت نیروگاه های خورشیدی پشت بامی مدارس کشور در 15 استان در حال اجراست، اظهار کرد: 16 پروژه ساخت نیروگاه های مدارس در 6 استان به پایان رسیده که همزمان در استان های اصفهان، قم، گلستان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی به صورت همزمان، امروز پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 با افتتاح نمادین نیروگاه خورشیدی 60 کیلوواتی یک دبیرستان خیرساز به نام حاج غلام رضا زیرک در شهر قم با حضور محمود کمانی، معاون وزیر نیرو و حمیدرضا خان محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به بهره برداری می رسند.

برگزاری تور بزرگ گردشگری محلات منطقه چهار
25 آوریل 2024

تور گردشگری  با حضور پر شور بیش از ۳۰۰ نفر از  گردشگردان محلات منطقه چهار در سومین جشنواره شکوفه های گیلاس روستای سنگان برگزار شد.

بازدید معاون خدمات شهری شهرداری تهران از میدان میوه و تره بار «جلال آل احمد»
25 آوریل 2024

🔹️معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در راستای نظارت بر نحوه خدمات رسانی به شهروندان از میدان میوه و تره بار «جلال آل احمد» بازدید کردند.

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه۹
25 آوریل 2024

شهردار منطقه۹ از جلوگیری و برخورد با عوامل ساخت و ساز غیر مجاز یک شرکت در حریم منطقه خبر داد.

برگزاری ۳۰ کارگاه آموزشی با محوریت کاهش مصرف پلاستیک در منطقه یک
25 آوریل 2024

برنامه های محیط زیستی با هدف ارتقا دانش شهروندان در زمینه حفظ زمین و تقویت مسئولیت‌پذیری اجتماعی در زمینه سبک زندگی دوستدار زمین پاک و جلب مشارکت آگاهانه و داوطلبانه شهروندان در منطقه یک در حال اجرا است.

بزرگداشت شهدای مدافع سلامت در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
25 آوریل 2024

بزرگداشت شهدای سلامت و فعالان این عرصه همزمان با هفته سلامت روز پنج شنبه ششم اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور خانواده های معزز شهدای مدافع سلامت برگزار می شود.

برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
25 آوریل 2024

به مناسب روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، آیین گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای با حضور شهردار منطقه، رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای، جمعی از پیشکسوتان و جامعه ورزش باستانی و زورخانه ای و جمعی از مسئولان و مدیران در منطقه ۱۲ برگزار شد.

سلامت جامعه در گرو کاهش مصرف پلاستیک و سیگار
25 آوریل 2024

مدیرکل توسعه پایدار و محیط ‌زیست شهرداری تهران گفت: کاهش مصرف پلاستیک و خودداری از رها کردن ته سیگار در شهرها سبب کاهش ابتلا به انواع بیکاری‌ها و افزایش ضریب سلامت شهروندان و ارتقای کفیت زندگی آنان می‌شود.

جلسه هم‌اندیشی روسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ماهشهر
25 آوریل 2024

  نخستین جلسه هم‌اندیشی روسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در منطقه ماهشهر در سال جدید، با حضور مدیر ارتباطات و توسعه برند گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد.

حضور فولاد مردان در دیدار هزار نفری رهبری به مناسبت گرامی داشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری
25 آوریل 2024

فولاد مردان شرکت فولاد خوزستان به مناسبت گرامی داشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه/ آموزش کسب و کار و جهش تامین مالی با محوریت انتشار اوراق
25 آوریل 2024

دوره آموزشی «انتشار ابزارهای تامین مالی و ملاحظات فقهی» در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برای نهادهای مالی تحت نظارت بازار سرمایه، برگزار و مباحثی همانند «آموزش کسب و کار و جهش تامین مالی با محوریت انتشار اوراق و ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تحقق جهش تولید مورد نظر رهبری در بخش معدن، آثار مستقیمی در توسعه اقتصاد دارد
25 آوریل 2024

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: اگر بتوانیم جهش تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب را در بخش معدن محقق کنیم، آثار مستقیم و قابل توجهی در شاخص‌های اقتصادی کشور خواهد داشت.

پیش‌بینی افزایش ۸۹ درصدی فروش محصولات گروه فولاد مبارکه به سایپا در سال ۱۴۰۳
25 آوریل 2024

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با بیان اینکه مطابق گزارشات ارائه شده سطح تعاملات و همکاری‌های فی‌مابین در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد، گفت: در سال گذشته ۳۹۱ هزار تن از محصولات گروه فولادمبارکه به گروه خودروسازی سایپا تخصیص داده شد و پیرو مذاکرات صورت گرفته پیش بینی برنامه خرید این گروه خودروسازی در سال جاری به میزان ۷۴۰ هزار تن اعلام شد که حاکی از رشد ۸۹ درصدی است.

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته
25 آوریل 2024

مدیرعامل بانک سینا از رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته خبر داد.

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد
25 آوریل 2024

کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا در دیداری صمیمانه با مدیر عامل،اعضای هیات مدیره و معاونین مدیر عامل، با آنها گفت و گو کردند.

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
25 آوریل 2024

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان با معاون خدمات امور زائرین آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد
25 آوریل 2024

این دیدار با هدف افزایش هماهنگی جهت دور دوم خدمت در حرم مطهر و قدردانی برای ایجاد فرصت خدمت کارکنان خدمتگزار فولاد خوزستان در آستان مطهر رضوی (ع) برگزار شد.

کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
25 آوریل 2024

مدیرعامل شرکت شهروند از کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند علیرغم افزایش ۱۳ شعبه جدید، توسعه فروش مجازی و تعداد مشتریان شهروند خبر داد.

دکتر محمودزاده: شرکت مخابرات یک شرکت ملی است
24 آوریل 2024

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در همایش تبیین سیاست‌ها وبرنامه‌های مخابرات منطقه تهران گفت: شرکت مخابرات ایران ایفاگر نقش و اثرگذاری در عرصه ملی فناوری ارتباطات و اطلاعات  کشور است و از این حیث یک شرکت ملی بشمار می رود.

سردار احمدی‌مقدم در بازدید از مرکز عملیات شبکه مخابرات: حمایت همه‌جانبه حاکمیت از شرکت مخابرات ایران لازمه افزایش کیفیت است
24 آوریل 2024

سردار سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم، رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در بازدید از مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به اهمیت صنعت ارتباطات و نیاز به خودتنظیم‌گری در این بخش لازم است نهادهای تصمیم‌ساز حمایت بیشتری را از این مجموعه که همانند سلسله‌اعصاب، تمام زیرساخت‌های فناوری و ارتباطی کشور را به هم متصل می‌کند به عمل آورند.

مهندس سلطانی: رشد درآمد‌ عملیاتی مخابرات، نتیجه تلاش مجاهدانه کارکنان است
24 آوریل 2024

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در همایش “تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های مخابرات منطقه تهران” گفت: کار و تلاش مجاهدانه کارکنان خدوم و پرهیز از حاشیه‌‌سازی ها و متمرکزشدن بر کار، رشد درآمد عملیاتی را به ارمغان آورده است.

افتتاح نمایشگاه دائمی وسایل نقلیه تاریخی در اصفهان
24 آوریل 2024

نمایشگاه دائمی وسایل نقلیه تاریخی با همکاری حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان اصفهان و انجمن وسایل نقلیه تاریخی این استان گشایش یافت.

کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
24 آوریل 2024

نتایج ارزیابی برترین کارگزاری‌ها در سال ۲۰۲۴ از سوی فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) اعلام شد و کارگزاری مفید با کسب مقام نخست، نشان طلای بازارهای سهام را دریافت کرد.

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
24 آوریل 2024

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
24 آوریل 2024

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه2 گفت:در راستای اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، از فعالیت مراکز خرید و فروش ضایعات و پسماند غیر مجاز جلوگیری شد.

بحرانی‌ترین مناطق فرونشست در محدوده شمال غرب و جنوب شرق شهر مشهد قرار دارد/ باید واقعیت کم‌آبی و بحران جدی منابع آب و خشکسالی را بپذیریم
24 آوریل 2024

معاون اداره‌کل زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی منطقه شمال‌شرق در خصوص وضعیت فرونشست دشت‌‌های استان خراسان‌رضوی گفت: زمان ورود جدی مسئولان استانی به بحث فرونشست در استان به سال 1388 و ایجاد کارگروه مشترک با اداره کل راه و شهرسازی بازمی‌گردد که متاسفانه با منحل شدن این کارگروه در سال 1398 تمرکز و محوریتی که در این مبحث و به ‌طور کلی پایش مخاطرات زمین‌شناختی وجود داشت، از بین رفت و از حالت یکپارچه خارج شد.


بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛ پیشتاز ارائه خدمات نوین غیرحضوری/ استقبال گسترده مشتریان

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛ پیشتاز ارائه خدمات نوین غیرحضوری/ استقبال گسترده مشتریان

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ خدمات نوین غیرحضوری خود را توسعه داد.

گالری فیلم
گالری عکس