×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 20 خبر
ضرورت آشنایی ناشران بورسی با «استانداردهای بین‌المللی افشای پایداری»
06 مه 2024

محمود گودرزی، مدیرعامل بورس تهران اعلام کرد: بورس تهران به منظور افزایش سطح آگاهی ناشران با یکی از مهم‌ترین بخش‌های حاکمیت شرکتی مطلوب و ضرورت آشنایی ناشران پذیرفته شده با رویکردهای بین المللی و الزامات خاص منطقه‌ای، یک کارگاه آموزشی، به منظور آشنایی ناشران پذیرفته شده با «استانداردهای بین المللی افشای پایداری» برگزار می‌کند.

سرمایه گذاری در راستای راهبرد تکمیل زنجیره ارزش را جهاد می دانیم/ حمایت قاطع از سرمایه گذاران برای توسعه صنعت پتروشیمی در لامرد
06 مه 2024

   سرمایه گذاری در راستای راهبرد تکمیل زنجیره ارزش را جهاد می دانیم/ حمایت قاطع از سرمایه گذاران برای توسعه صنعت پتروشیمی در لامرد معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه سرمایه گذاری در راستای راهبرد تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی را جهاد می دانیم، اظهار کرد: از سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران بومی برای توسعه صنعت پتروشمی در منطقه ویژه لامرد حمایت قاطع می کنیم.

راهنمای خرید گوشی‌های جدید سری Galaxy A سامسونگ در بهار ۱۴۰۳
06 مه 2024

آغاز سال جدید، بهترین بهانه و انگیزه برای تغییر و نو شدن است، یکی از این تغییرات می‌تواند خرید یک گوشی هوشمند جدید باشد که هم انتظارات ما را در بخش فناوری زندگی برآورده کند و هم با قابلیت‌های تازه‌ و نوآورانه‌اش به افزایش بهره‌وری و انجام سریع‌تر کارهای روزمره کمک کند.

روابط عمومی الماسی درخشان در مجموعه فولاد اکسین/بازتاب تلاش جهادگران فولاد اکسین در راستای تحقق شعار سال در قاب روابط عمومی فولاد اکسین
06 مه 2024

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان در بازدید از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: با دیدن چنین تلاش‌هایی برای تحقق شعار جهش تولید از سوی مجموعه فولاد اکسین خوزستان شگفت زده شدم.

شاهراه توسعه اقتصاد ایران هستیم/  اجرای ۱۵ پروژه زیرساختی به ارزش ۳۲۰۰ میلیارد تومان
06 مه 2024

امروزه اکثر جوامع برای دستیابی به اهداف مدنظر در راستای رشد و توسعه اقتصادی، استراتژی‌ها و راهبردهای مختلفی را اتخاذ می‌کنند تا ضمن ارتقای جایگاه خود در بازارهای جهانی، قدرت شکل‌گیری و جهت‌دهی به جریان‌های بزرگ اقتصادی را محقق سازند. در واقع اقتصاد یک کشور زمانی در مسیر رشد و بالندگی حرکت خواهد کرد که تعاملات و تراز تجاری آن در سطح مطلوبی قرار داشته و سرمایه‌گذاری‌های لازم برای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی آن انجام شده باشد. در حال حاضر کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، آلمان، ژاپن و هند به عنوان پنج قدرت برتر جهان از لحاظ تولید ناخالص داخلی «GPD» محسوب می‌شوند.

امضای توافق نامه سرمایه گذاری ایدرو و ایمیدرو در طرح تولید الیاف شیشه
06 مه 2024

روسای هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو ) جهت سرمایه گذاری مشترک در اجرای طرح تولید الیاف شیشه توافق نامه مشارکت امضاء کردند .

هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
06 مه 2024

هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده بانکی ارزشمند (سبا) بانک پارسیان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار و ۵ برنده یک میلیارد ریالی آن شناسایی شدند.

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است
06 مه 2024

  سرپرست بانک سینا گفت: جذب منابع و افزایش سهم بازار بانک سینا، در رأس برنامه‌های کاری این بانک است.

حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه صنعت پخش ایران
06 مه 2024

ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران، به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی بین‌المللی فعالان صنعت پخش، با حضور فعال بانک سامان در محل نمایشگاه بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
06 مه 2024

بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی آغاز شد.

برگزاری نخستین نشست آموزشی ویژه اعضای کنسرسیوم بین المللی با راهبری بیمه البرز
06 مه 2024

نخستین کارگاه آموزشی بیمه های مهندسی و انرژی و قراردادهای اتکایی با حضور نمایندگان شرکت های بیمه ای کشورمان و همچنین دکتر بنیادی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، موسی رضایی میرقائد مدیرعامل بیمه البرز و دکترمارکوف و دکتر لاوریش چف بعنوان اساتید این کارگاه به میزبانی بیمه البرز راهبر کنسرسیوم بین المللی برگزار شد.

ارتقای توانگری بیمه میهن به سطح یک / جهش توانگری مالی بیمه میهن به رقم ۱۰۴ میلیارد تومان
06 مه 2024

با افزایش سرمایه و جهش توانگری مالی، سرمایه بیمه میهن به رقم ۱۰۴ میلیارد تومان رسید و این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های با توانگری سطح یک در بازار بیمه ای کشور تایید شد.

احداث ۷۰درصدپتروشیمی سلمان فارسی با تسهیلات ۱۲۰میلیون یورویی بانک توسعه صادرات
06 مه 2024

پیشرفت فیزیکی طرح پتروشیمی سلمان فارسی با تامین مالی ۱۲۰ میلیون یورویی بانک توسعه صادرات ایران به ۷۰درصد رسید و قرار است این رقم تا مرحله بهره برداری به ۲۰۰میلیون یورو افزایش یابد.

رونمایی از سامانه «ویترین شعبه» در بانک توسعه صادرات ایران
06 مه 2024

سامانه «ویترین شعبه» در حاشیه دومین همایش سراسری بانک توسعه صادرات ایران با هدف رفع نیاز ضروری و دسترسی به داده‌های جامع و به روز توسط دکتر خانی مدیر عامل این بانک رونمایی شد.

سهم ۳۰ درصدی بیمه نامه های درمان در سبد پرتفوی صنعت بیمه
06 مه 2024

یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون در حاشیه اولین رویداد عیدانه بیمه ای و در گفتگویی عنوان کرد: با توجه به اینکه ۳۰ درصد پرتفوی بیمه به بیمه نامه های درمان اختصاص داشته اما این بیمه نامه ها زیان بالایی را برای شرکت های بیمه دارند.

خیز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کسب رتبه چهارم تعداد تراکنش‌های شاپرکی
06 مه 2024

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جایگاه پنجم شبکه بانکی کشور از نظر تعداد تراکنش‌های پذیرندگی را حفظ کرد، اما آنچه در دوره زمانی فروردین ۱۴۰۳ مشهود است افزایش سهم این بانک نسبت به دوره‌های گذشته است؛ به‌طوری که در نخستین ماه سال جاری سهم بانک به ۶.۴۳ درصد از کل تراکنش‌ها افزایش یافت و فقط با ۰.۴۳ درصد با جایگاه چهارم فاصله دارد .

در بلوجونیور حساب باز کنید، ۵۰ هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید
06 مه 2024

در ماهِ کتاب‌گردی و کتاب‌خوانی، بلوبانک به عنوان یکی از پیشرو‌ترین نئوبانک‌های ایران از 16 تا 31 اردیبهشت، امکانی را برای والدین فراهم کرده است که با باز کردن حساب برای فرزندان‌شان در بلوجونیور، آنهارا یک قدم به کتاب‌خوانی نزدیک‌تر کنند. حتما می‌پرسید که این اتفاق چگونه رقم می‌خورد؟

هوش مصنوعی، فرصت یا چالشی جدید در صنعت رسانه ؟! / آیا توان فکری انسان، اوت نامبر می شود؟
06 مه 2024

با توجه به تاثیر هوش مصنوعی بر مشاغل، آیا این تاثیر بر رسانه ها چالش آور است یا شاهدآغاز طلوع عصری نوین بر صنعت رسانه و خبر هستیم؟

رونمایی از محصولات لوازم خانگی پرطرفدار ال‌جی در نمایشگاه LG Showcase MEA 2024
06 مه 2024

مجموعه جدید لوازم خانگی ال‌جی ستاره‌های نمایشگاه LG Showcase MEA 2024 بودند که در ابوظبی برگزار شد.

رشد ۲۳% درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
06 مه 2024

شركت معدني و صنعتي چادرملو در 1 ماهه منتهي به فروردين 1403 حدود 4098 ميليارد تومان درآمد كسب نمود.

تمایل یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران
05 مه 2024

یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد.

خط دوم انتقال آب خلیج فارس؛ تحقق هدف ملی تامین آب پایدار/ اشتغالزایی ۴ هزار نفری در خط دوم
05 مه 2024

به منظور تامین آب پایدار و افزایش ظرفیت در خط نخست؛ خط دوم انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی تعریف شد که به موازات خط نخست است.

بررسی عملکرد و تقدیر از تلاش‌های کارکنان بازرسی فنی شرکت فولاد اکسین خوزستان
05 مه 2024

مهندس محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با کارکنان واحد بازرسی فنی این شرکت در نشستی نسبت به بررسی عملکرد این بخش اقدام کرد.

انتشار شماره ۱۰۶ گزارش ماهانه اقتصادی شاپرک
05 مه 2024

گزارش اقتصادی شماره 106 شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) که مربوط به فروردین سال 1403 است، منتشر شد.به گزارش روابط عمومی شاپرک، این گزارش به منظور اطلاع رسانی در فضای پرداخت الکترونیک کشور و با هدف کمک به فعالان حوزه پرداخت الکترونیک در عرصه‌های تصمیم گیری و اجرایی منتشر شده است.

آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
05 مه 2024

قائم مقام پیام رسان بله گفت:تعداد تماس‌های روزانه از طریق پیام رسان بله در زمان حج ۱۴۰۲ به بیش از یک میلیون تماس رسید.همچنین این پیام رسان آمادگی دارد تا در حج امسال نیز به حجاج گرامی خدمات صوتی و تصویری و خدمات تهیه ارز مسافرتی ارائه دهد.

نخستین کارگاه آموزشی بیمه های مهندسی و انرژی و قراردادهای اتکایی برگزار شد
05 مه 2024

با میزبانی بیمه البرز و با حضور نمایندگانی از شرکت های عضو کنسرسیوم بیمه ای ایران و روسیه: نخستین کارگاه آموزشی بیمه های مهندسی و انرژی و قراردادهای اتکایی برگزار شد.

غلامحسن گرشاسبی مشاور مدیرعامل پترول شد
05 مه 2024

طی حکمی از سوی دکتر رشید قانعی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس ، غلامحسن گرشاسبی به عنوان مشاور مدیر عامل پترول منصوب شد.

داود جعفری فر، مدیرعامل پتروشیمی ایلام شد
05 مه 2024

طی حکمی از سوی دکتر رشید قانعی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس ، داود جعفری فر به عنوان مدیر عامل پتروشیمی ایلام منصوب شد.

ابلاغ شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا
05 مه 2024

بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیونت فورس که قرار است سه شنبه ۱۸ اردیبهشت عرضه شود را ابلاغ کرد.

معامله نزدیک به ۳.۱ میلیون تن محصول در بورس کالا
05 مه 2024

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۳ میلیون و ۹۸ هزار و ۷۹۴ تن انواع محصول به ارزش ۳۵ هزار میلیارد تومان دادوستد شد. به لحاظ حجم سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی سنگین‌وزن‌های تالار صنعتی و معدنی وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری نیز سنگین‌وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی به سرعت تعیین تکلیف می‌شود
05 مه 2024

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ماشین‌آلات راهسازی و معدنی که در بنادر استان هرمزگان و بوشهر از سال‌های گذشته رسوب شده، بعد از اینکه گمرک اظهارنامه متروکه بودن آنها را اعلام کند، توسط این سازمان تعیین تکلیف می‌شود.

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی کارون به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
05 مه 2024

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی کارون به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

برگزاری نخستین جشنواره قرآنی حیات با شعار «حس یک انتخاب تازه»
05 مه 2024

نشست نخستین جشنواره قران و عترت حیات، با شعار «حس یک انتخاب تازه» در سالن شهید شهبازی لانه جاسوسی برگزار شد.

برنامه‌های سازمان زمین‌شناسی ‌در تحقق شعار سال/رونق اکتشافات معدنی در سایه تزریق اعتبارات
05 مه 2024

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، فناوری و بودجه این سازمان، پیشرفت ۴۰ درصدی برنامه تحول زمین‌شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی کشور تا پایان سال جاری، اجرای ۴۰۰ پروژه حوزه‌های زمین‌شناسی و اجرای طرح تحول در بلوک «قم، مرکزی و اصفهان» و استان «یزد» را از برنامه‌های این سازمان در سال جاری ذکر کرد و گفت: برنامه ما برای توسعه اکتشاف در سال گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان بوده که از این میزان حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به ما اختصاص داده شد که این عدد بسیار ناچیز است.

اجرای دومین برنامه بازدید دوره‌ای شهردار منطقه ۵ از محلات این منطقه
05 مه 2024

دومین برنامه بازدید دوره‌ای شهردار منطقه ۵ از محلات منطقه با عنوان «۴ شنبه محله ما» در محله آپادانا برگزار شد.

مقام کارگر در آموزه‌های دین اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است
05 مه 2024

شهردار منطقه۲ به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پاکبانان و کارگران حوزه‌های اجرایی تقدیر کرد.

آغاز پایش و کنترل آفات در فضاهای سبز منطقه یک
05 مه 2024

عملیات پایش درختان همزمان با فصل بهار در راستای دفع آفات، پیشگیری از بیماری‌ها و کنترل عوامل خسارت‌زا در فضاهای سبز و بوستان های منطقه یک آغاز شده است.

پل شهید محلاتی در منطقه ۱۲، بهسازی می‌شود
05 مه 2024

شهردار منطقه۱۲ به همراه معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه روند رنگ آمیزی، روکش آسفالت و مرمت جداول میانی پل شهید محلاتی را از نزدیک مورد پایش و بررسی قرار داد.

تردد در معابر منتهی به میدان کتاب کانالیزه شد
05 مه 2024

معابر منتهی به میدان کتاب به منظور کاهش ترافیک و نظم بخشی به حرکت وسایل نقلیه و عابران پیاده ساماندهی شد.

احمدی صدر: هیچ مانعی برای ساماندهی معتادین متجاهر و کودکان خیابان و افراد متکدی و بی‌خانمان وجود ندارد
05 مه 2024

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پیرامون ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در دو سال گذشته و ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب به منظور کاهش این آسیب‌ها توضیحاتی ارائه داد.


ضرورت آشنایی ناشران بورسی با «استانداردهای بین‌المللی افشای پایداری»

ضرورت آشنایی ناشران بورسی با «استانداردهای بین‌المللی افشای پایداری»

محمود گودرزی، مدیرعامل بورس تهران اعلام کرد: بورس تهران به منظور افزایش سطح آگاهی ناشران با یکی از مهم‌ترین بخش‌های حاکمیت شرکتی مطلوب و ضرورت آشنایی ناشران پذیرفته شده با رویکردهای بین المللی و الزامات خاص منطقه‌ای، یک کارگاه آموزشی، به منظور آشنایی ناشران پذیرفته شده با «استانداردهای بین المللی افشای پایداری» برگزار می‌کند.

گالری فیلم
گالری عکس