۱۴۰۰ پنج شنبه ۱ مهر چاپ

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی از شعب تهران

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی از شعب تهران

ایران نو:مدیرعامل شرکت بیمه دی به همراهی تعدادی از معاونان و مدیران ستاد، از شعب شرق، ایثار و نمونه مرکزی بازدید کرد.

به گزارش ایران نو؛ در این بازدید محمدرضا کشاورز ضمن اشاره به دستاوردهای بدست آمده شرکت در سال های اخیر، افزود: در مرحله دوم رشد که در اسناد و برنامه های شرکت از آن با عنوان «منحنی دوم رشد» یاد می شود، لازم است همکاران با دقت مواردی که برای دستیابی به این اهداف تبیین شده است را مد نظر قرار دهند. تغییر نگرش کارکنان و توجه ویژه به خدمات محوری نواندیشانه، بیمه داری نوین و مشارکت همه کارکنان در سطوح مختلف برای اداره هرچه بهتر شرکت، از جمله مواردی است که تلاش مضاعف همکاران را می طلبد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر اصول مشتری مداری، اظهار داشت: ارائه خدمت با کیفیت به مشتریان یکی از مهم ترین اصول شرکت است که انتظار دارم علاوه بر پایبندی همه همکاران به این مهم، با ارائه پیشنهاد برای ارتقای خدمات، در پیشرفت شرکت مشارکت داشته باشند.
در ادامه این دیدار، مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به اینکه بهترین جلسات، جلساتی است که با حضور همکاران شعب و شبکه فروش برگزار می شود، طی نشستی صمیمانه، دیدگاه ها و نظرات همکاران شعب بررسی نمود.‌

کلید واژه‌ها:
دیدگاه دیگران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بنر بیمه پارسیان بیمه دانا بانک گردشگری شرکت شیر پگاه بانک ملی ایران بیمه رازی موسسه ملل بنر بانک سپه
پربیننده‌ترین خبرها
آخرین خبرها