×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 29 خبر
برنامه‌های سازمان زمین‌شناسی ‌در تحقق شعار سال/رونق اکتشافات معدنی در سایه تزریق اعتبارات
05 مه 2024

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، فناوری و بودجه این سازمان، پیشرفت ۴۰ درصدی برنامه تحول زمین‌شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی کشور تا پایان سال جاری، اجرای ۴۰۰ پروژه حوزه‌های زمین‌شناسی و اجرای طرح تحول در بلوک «قم، مرکزی و اصفهان» و استان «یزد» را از برنامه‌های این سازمان در سال جاری ذکر کرد و گفت: برنامه ما برای توسعه اکتشاف در سال گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان بوده که از این میزان حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به ما اختصاص داده شد که این عدد بسیار ناچیز است.

اجرای دومین برنامه بازدید دوره‌ای شهردار منطقه ۵ از محلات این منطقه
05 مه 2024

دومین برنامه بازدید دوره‌ای شهردار منطقه ۵ از محلات منطقه با عنوان «۴ شنبه محله ما» در محله آپادانا برگزار شد.

مقام کارگر در آموزه‌های دین اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است
05 مه 2024

شهردار منطقه۲ به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پاکبانان و کارگران حوزه‌های اجرایی تقدیر کرد.

آغاز پایش و کنترل آفات در فضاهای سبز منطقه یک
05 مه 2024

عملیات پایش درختان همزمان با فصل بهار در راستای دفع آفات، پیشگیری از بیماری‌ها و کنترل عوامل خسارت‌زا در فضاهای سبز و بوستان های منطقه یک آغاز شده است.

پل شهید محلاتی در منطقه ۱۲، بهسازی می‌شود
05 مه 2024

شهردار منطقه۱۲ به همراه معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه روند رنگ آمیزی، روکش آسفالت و مرمت جداول میانی پل شهید محلاتی را از نزدیک مورد پایش و بررسی قرار داد.

تردد در معابر منتهی به میدان کتاب کانالیزه شد
05 مه 2024

معابر منتهی به میدان کتاب به منظور کاهش ترافیک و نظم بخشی به حرکت وسایل نقلیه و عابران پیاده ساماندهی شد.

احمدی صدر: هیچ مانعی برای ساماندهی معتادین متجاهر و کودکان خیابان و افراد متکدی و بی‌خانمان وجود ندارد
05 مه 2024

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پیرامون ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در دو سال گذشته و ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب به منظور کاهش این آسیب‌ها توضیحاتی ارائه داد.

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
05 مه 2024

مدیرعامل فرابورس اعلام کرد: «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» برای پذیرش شرکت‌ها در بازارهای اول، دوم و نوآفرین فرابورس الزامی شد.

راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهگیلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
05 مه 2024

راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهگیلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود   معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید سرزده از پست استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار همت مضاعف در توسعه زیرساخت‌ها به ویژه ایجاد سکوی مبادله پست استان شد.

دیدار حجت الاسلام والمسلیمن یاسینی رئیس شورای اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در جمع اعضاء محترم هیات مدیره ، مدیران و کارکنان ستادی صندوق قر ض الحسنه شاهد
05 مه 2024

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا یاسینی رئیس شورای اقامه نماز ، امر به معروف و نهی از منکر بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید دوره ای ستاد اقامه نماز از صندوق قر ض الحسنه شاهد بازدید نمود .

ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای صادراتی فولاد مبارکه  در بزرگ‌ترین رویداد ساختمان عمان
05 مه 2024

نوزدهمین نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون کشور عمان با حضور شرکت فولاد مبارکه به همراه هلدینگ آتیه‌فولاد و شرکت فولاد تاراز از شرکت های گروه فولاد مبارکه از دهم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مسقط عمان، هم‌زمان با هفته طراحی و صنعت ساختمان این کشور برگزار شد و طی آن این شرکت‌ها آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
05 مه 2024

معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو، با بیان این‌که در سال جاری برنامه صادرات به کشورهای حوزه CIS دنبال خواهد شد، گفت: در این میان، حجم صادرات به بازار روسیه بیش از سایر کشورها و به صورت گسترده‌تر خواهد بود.

بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور در چند قدمی افتتاح
05 مه 2024

مدیر مجتمع سرب و روی مهدی آباد با اشاره به انجام مراحل پایانی اجرای تست گرم در بزرگترین کارخانه فرآوری سرب و روی ایران از بهره‌برداری قریب الوقوع فاز اول کارخانجات این مجتمع به عنوان بزرگترین کارخانه فرآوری سرب و روی کشور تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.

سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد
05 مه 2024

محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران طی حکمی “سید احمدرضا صدر” را به سمت سرپرست روابط عمومی ایمیدرو منصوب کرد.

بازدید سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک توسعه صادرات ایران از شعبه تبریز
05 مه 2024

محمد رضایی سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک توسعه صادرات ایران از شعبه تبریز این بانک بازدید و با رئیس و کارکنان شعبه درخصوص مسائل تخصصی حوزه کسب و کار گفتگو کرد.

تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
05 مه 2024

در آیین سی‌امین سالگرد تأسیس بنیاد قلب پارس، از حمایت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قدردانی شد.

۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند
05 مه 2024

   بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ نیز همچون سال‌های گذشته در پرداخت وام ازدواج، کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته است.

تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی
05 مه 2024

محرومیت‌زدایی، توسعه عدالت اجتماعی و اشتغالزایی ، از اهداف اساسی تأسیس صندوق قرض‌الحسنه بر اساس رویکردهای بانک پارسیان است که همواره در طول دوران فعالیت این بنگاه پولی و مالی بخش خصوصی در نظام بانکی دنبال می‌شده است.

تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
05 مه 2024

حامد رستمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، از بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، فاطمه دهقانی مدیر شعب پست بانک استان فارس و معاون اعتباری استان به جهت پیگیری و همکاری کامل در جذب اعتبارات، اعطای تسهیلات معیشتی به دهیاران و دهیاری‌های استان فارس و تلاش‌های انجام شده در حوزه روستایی تقدیر کرد.

تسهیلات جدید ترابانک پاسارگاد؛ ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی
05 مه 2024

سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد با عنوان «پیش‌درآمد»، در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت.

عضو‌ هیات عامل در استان کرمان: افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
05 مه 2024

همایش بررسی عملکرد اداره امورشعب استان کرمان و تبیین اهداف سال جدید با حضور حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امورشعب ،رفیعا مشاور مدیرعامل ، حسین قاسمی معاون برنامه ریزی و تحول سازمانی، صالحی رئیس بازرسی و سید جعفر میرزاده موسوی رئیس اداره کل سرمایه انسانی برگزار شد.

فجر انرژی خلیج فارس، رتبه اول ایمنی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس را کسب کرد
05 مه 2024

شرکت فجر انرژی خلیج فارس رتبه اول حوزه ایمنی و رتبه سوم HSE را در بین شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس کسب کرد.

جهش تولید در بازار مصرفی مسکن با مشارکت مردم
05 مه 2024

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت راه‌و‌شهرسازی یک میلیون واحد نهضت ملی در مشارکت با تعاونی‌ها ساخته می‌شود.

پیگیری هدفمندانه و با برنامه‌ریزی پروژه‌ها به منظور تسریع در پیشرفت فیزیکی
05 مه 2024

نشستی با حضور مدیرکل برنامه و بودجه، پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، سرپرست شهرداری منطقه۱۹، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه، معاونین و مدیران شهری منطقه ۱۹ برگزار و بر پیگیری هدفمندانه و با برنامه‌ریزی پروژه‌ها تأکید شد.

سازمان دیجیتال، چشم انداز آینده تجارت‌نو
05 مه 2024

  به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ آرش طاهری، مدیر فناوری اطلاعات بیمه تجارت‌نو در باره روند فناوری در صنعت بیمه و ساز و کار «سازمان دیجیتال تجارت‌نو» توضیحات مفصلی دارد.   شکل‌گیری فرهنگ تحول دیجیتال   به عقیده آرش طاهری دیگر نمی‌توان مانند سال‌های گذشته ادعا کرد که صنعت بیمه به موضوع فناوری و رویکردهای […]

افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
05 مه 2024

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به راه‌اندازی فاز دوم کارخانه احیاء استیل فولاد بافت اظهار کرد: بدون شک افزایش ظرفیت تولیدی صنعت فولاد کشور، بنگاه‌های ما را فعال‌تر می‌کند و نرخ بیکاری را کاهش می‌دهد. این امر موجب تحقق جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

آمادگی نفت مناطق مرکزی ایران در راه اندازی و افتتاح طرح کشوری NGL3100
05 مه 2024

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ۳۱۰۰ ‌NGL از پروژه‌های مذکور بازدید کرد.

داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است
05 مه 2024

سرپرست بانک سینا در نخستین بازدید از واحدهای ستادی بانک سینا، از مرکز ارتباط با مشتریان بازدید کرد و در جریان دغدغه‌ها و موضوعات مطروحه مشتریان بانک قرار گرفت.

ثبت ۵۵۶هزار متر حفاری در سال ۱۴۰۲
05 مه 2024

حفاری های اکتشافی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در سال گذشته با ثبت رکورد جدید به ۵۵۶هزار متر رسید.

الزام صنایع برای خرید برق از بورس انرژی
04 مه 2024

   حمید رضا باقری، معاون بازار برق ایران مطرح کرد: صنایعی که متقاضی انرژی مستمر هستند موظف‌اند طبق قانون امسال حداقل ۲ درصد از برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر به واسطه احداث نیروگاه یا خرید از تابلوی سبز بورس تهیه کنند تا به این واسطه مشمول مدیریت مصرف نشوند.

حضور شرکت فولاد مبارکه در بزرگترین رویداد ساختمان عمان
04 مه 2024

نوزدهمین نمایشگاه ساختمان کشور عمان با حضور شرکت فولاد مبارکه از دهم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر مسقط کشور عمان، همزمان با هفته طراحی و صنعت ساختمان این کشور‌ افتتاح شد.

رویکرد پاکسان؛ حرکت بر محور سلامت است
04 مه 2024

ارزیابان ششمین جشنواره صنعت سلامت محور از پاکسان بازدید نمودند.

غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی و معدنی در IRAN EXPO
04 مه 2024

غرفه ذوب آهن اصفهان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در سالن شماره شش که صنایع فولادی و معدنی حضور داشتند با استقبال بسیار خوب بازدید کنندگان از جمله مسئولین ،هیئت های تجاری ، دست اندرکاران صنعت فولاد ، خبرنگاران و سایرین قرار گرفت ، بطوریکه می توان عنوان پربازدیدترین را به این غرفه که اولین غرفه سالن بود اختصاص داد .

حضور پر رنگ پاکسان در نمایشگاه ایران اکسپو
04 مه 2024

مدیر صادرات پاکسان دستاوردهای این مجموعه از نمایشگاه ایران اکسپو را تشریح نمود.

همکاری شرکت ملی مس و گروه مپنا در زمینه بومی‌سازی ماشین‌آلات صنعت مس و ساخت نیروگاه
04 مه 2024

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از برنامه این شرکت برای همکاری با گروه مپنا به منظور بومی‌سازی ماشین‌آلات مورد نیاز در صنعت مس و ساخت نیروگاه انرژی‌های تجدید پذیر در مجتمع‌های تولیدی خبر داد.

پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) میزبان مدیرعامل بیمه کوثر
04 مه 2024

دکتر آقادادی و معاونان ستادی با هدف ارزیابی عملکرد و دیدار با همکاران و شبکه فروش در سرپرستی استان ایلام بیمه کوثر حضور یافتند.

با کیفیت‌ترین محصولات PVC خاورمیانه/ ده‌ها شرکت داخلی به دیدار اروندی‌ها آمدند
04 مه 2024

همزمان با حضور مدیران و کارشناسان شرکت پتروشیمی اروند در ایران اکسپو ۲۰۲۴، بازرگانان کشورها آلمان، چین، پاکستان، عمان، ترکیه، تونس، الجزایر، هند و... برای خرید محصولات این شرکت وارد مذاکره شدند.

تقدیر از کارگران نمونه پتروشیمی شهید گویان
04 مه 2024

مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر در پتروشیمی شهید تندگویان برگزار گردید.

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید/ ایفای نقش مهم بازار سرمایه در خصوصی‌سازی شرکت‌های دولتی
04 مه 2024

محمود گودرزی، مدیر عامل بورس تهران، تقویت بورس را زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید دانست و گفت: بازار سرمایه می‌تواند ایفا کننده نقش مهم در فرآیند خصوصی‌سازی شرکت‌های دولتی باشد که این امر به مراتب سبب افزایش کارایی و رقابت‌پذیری در بخش‌های مختلف اقتصادی خواهد شد.

پیام تبریک مدیرعامل پاکسان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر | تقدیر از کارکنان نمونه پاکسان
04 مه 2024

شهريار محمدی راد مديرعامل شركت پاكسان طی پيامی روز جهانی كار و كارگر را تبريك گفت.


برنامه‌های سازمان زمین‌شناسی ‌در تحقق شعار سال/رونق اکتشافات معدنی در سایه تزریق اعتبارات

برنامه‌های سازمان زمین‌شناسی ‌در تحقق شعار سال/رونق اکتشافات معدنی در سایه تزریق اعتبارات

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، فناوری و بودجه این سازمان، پیشرفت ۴۰ درصدی برنامه تحول زمین‌شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی کشور تا پایان سال جاری، اجرای ۴۰۰ پروژه حوزه‌های زمین‌شناسی و اجرای طرح تحول در بلوک «قم، مرکزی و اصفهان» و استان «یزد» را از برنامه‌های این سازمان در سال جاری ذکر کرد و گفت: برنامه ما برای توسعه اکتشاف در سال گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان بوده که از این میزان حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به ما اختصاص داده شد که این عدد بسیار ناچیز است.

گالری فیلم
گالری عکس