۱۳۹۹ سه شنبه ۲۵ شهريور چاپ

برپایی «شهر خوب ساختنی است، نه یافتنی» در منطقه ۲

برپایی «شهر خوب ساختنی است، نه یافتنی» در منطقه ۲

مدیرروابط عمومی شهرداری منطقه۲ ازبرپایی نمایشگاه دائمی با عنوان«شهر خوب ساختنی است نه یافتنی» برای اکران پیام های اطلاع رسانی و آموزش شهروندی در ساختمان شهرداری منطقه۲ خبرداد.

 

به گزارش ایران نو، علی طهماسبی، مدیر روابط عمومی این منطقه با اشاره به نقش و اهمیت تبلیغات محیطی در انتقال مفاهیم آموزشی گفت: روابط عمومی منطقه در راستای رسالت های خود در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مناسب از اقدامات و خدمات مدیریت شهری و همچنین حقوق شهروندی ،اقدام به جانمایی فضایی ثابت جهت اکران پیام های آموزشی و اطلاع رسانی در ساختمان منطقه کرد.

او ترغیب شهروندان به مشارکت در اداره شهر و تقویت حس تعلق به شهر را از دیگر اهداف این اقدام برشمرد و گفت: در این نمایشگاه با بهره گیری از گرافیک و پیام های کوتاه، ضمن ارائه گزارش از اقدامات و برنامه های شهری، اطلاع رسانی و شفاف سازی در خصوص  چگونگی هزینه کرد درآمدهای حاصل از  پرداخت عوارض شهروندان در نگهداشت و توسعه شهر انجام می شود.
او افزود: پیام ها با محتوای پرداخت به موقع عوارض، استفاده از حمل و نقل عمومی، توجه ویژه به نگهداشت شهر، فضای سبز ، مبلمان شهری، مشارکت در اجرای الگوی مدیریت پسماند با تفکیک زباله از مبدا و خروج یک نوبت زباله از منزل جهت کاهش هزینه های نگهداشت شهر  طراحی و اکران می شود.
به گفته مدیر روابط عمومی منطقه۲ اکران آموزه های اخلاقی و همچنین مضامین  مذهبی در مناسبت های ملی و مذهبی  ازدیگر کارکردهای این نمایشگاه است.
طهماسبی در ادامه به ساماندهی فضاهای تبلغاتی در تمامی ساختمان های منطقه اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد هارمونی در تبلیغات محیطی، طرح یکپارچه سازی  فضاهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی در  ساختمان های معاونت ها و نواحی ۹گانه منطقه ۲ در قالب استانداردهای تعیین شده اجرا شد.

کلید واژه‌ها: #منطقه2: ایران نو
دیدگاه دیگران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بیمه پارسیان بنر بیمه کوثر بنر بانک گردشگری بانک کار افرین بنر سازمان تامین اجتماعی بانک گردشگری موسسه اعتباری ملل بانک اینده
پربیننده‌ترین خبرها
آخرین خبرها