۱۳۹۹ يکشنبه ۳ فروردين چاپ

بیمه کوثر فراتر از پیش‌بینی‌ها

بیمه کوثر فراتر از پیش‌بینی‌ها

ایران نو:میزان حق‌بیمه‌های‌ تولیدی بیمه کوثر در سال 1398 با 57درصد رشد نسبت‌‌به مدت مشابه سال گذشته به 24هزارو220میلیارد ریال و نسبت خسارت شرکت به 55درصد رسید.

به گزارش ایران نو، طی این مدت، سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشین 34.8درصد، سهم بیمه درمان 16.3درصد و سهم بیمه‌های زندگی 17.9درصد از کل حق‌بیمه‌های تولیدی را تشکیل داده‌اند.
ابوالفضل آقادادی افزود: در طی این دوره رشته‌های مسئولیت، باربری و آتش‌سوزی شرکت هر کدام ‌به‌ترتیب با رشد 347درصد، 92درصد و 91درصد نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد فروش را در میان سایر رشته‌ها داشته ‌است.
وی با بیان اینکه نسبت خسارت شرکت از 59درصد سال گذشته به 55درصد کاهش یافته است، اظهارکرد: خسارت پرداختی شرکت به بیمه‌گذاران در سال1398 مبلغ یک‌هزارو337میلیارد تومان بوده‌است که سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشین 42.9درصد، سهم بیمه درمان 21.6درصد و سهم بیمه‌های زندگی 16.3درصد از کل پرداختی خسارت‌ها بوده‌است.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر اظهارکرد: دریافت مجوز قبولی اتکایی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، کسب رتبه 86 در بین 100شرکت برتر ایران، کسب بالاترین سطح توانگری مالی در صنعت بیمه برای چهارمین سال متوالی، رشد56 درصدی حق‌بیمه تولیدی نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته (از یک‌هزارو542میلیارد تومان به دوهزارو422میلیارد تومان)، کاهش چهار واحدی نسبت خسارت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (از 59 به 55 درصد)، قرارگیری در بین 40 شرکت برتر نزد بورس تهران و فرابورس ایران، کاهش41 درصدی مطالبات راکد و40درصدی واریزی‌های نامشخص، افزایش60 درصدی سرمایه بیمه کوثر از محل سود انباشته و اندوخته از اهم فعالیت‌ها و دستارودهای شرکت در این سال بوده است.
ابوالفضل آقادادی افزود: بهره‌برداری از سامانه مناقصات بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت شبکه فروش برای نخستین‌بار در صنعت بیمه، طراحی سایت پشتیبان اطلاعات شرکت مطابق با استانداردهای دفاع سایبری، راه‌اندازی میز خدمت شرکت بیمه کوثر در دفاتر پلیس10+ به‌منظور افزایش ارایه خدمت در سراسر کشور، دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد تجاری‌اداری ارس، راه‌اندازی سامانه استعلام کسر اقساط بیمه‌شدگان کوثر برای تسریع و تسهیل در ارایه خدمات و افزایش رضایت‌ بیمه‌شدگان و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن، کسب جایزه مسابقه ملی تجربه‌های موفق ارتقای عملکرد و بهره‌وری در دهمین جشنواره ملی بهره‌وری، کسب عنوان روابط‌عمومی برتر صنعت بیمه در رشته‌های ارتباط با رسانه و امور تبلیغاتی، راه‌اندازی سامانه مدیریت کسب تجربه مشتری (CEM) برای نخستین‌بار در صنعت بیمه به‌منظور جلب اعتماد مشتریان، راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر با هدف افزایش رضایت بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار، حمایت از تیم جودو جمهوری اسلامی ایران، افتتاح پروژه در حال احداث ساختمان مرکزی بیمه کوثر و افتتاح 6 شعبه جدید بیمه‌ای را از دیگر دستاوردهای بیمه کوثر بود.
وی در پایان تاکیدکرد: این دستاوردها حاصل حمایت، تلاش و همکاری همه ذی‌نفعان، مدیران، کارکنان و شبکه‌فروش شرکت بوده‌است.

دیدگاه دیگران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بیمه  کوثر بانک صادرات ایران بیمه پارسیان بنر بانک سامان بانک ملی ایران
پربیننده‌ترین خبرها
آخرین خبرها