۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۸ اسفند چاپ

پاسخگویی کامل به شهروندان از طریق دور کاری

پاسخگویی کامل به شهروندان از طریق دور کاری

ایران نو:تمامی مراحل پاسخگویی به پرونده های شهرسازی در منطقه ۹ با هدف کاهش و کنترل بیماری کرونا در حال حاضر به صورت غیر حضوری انجام می شود.

در این طرح که با ابلاغ بخشنامه ای از طریق معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران به مناطق۲۲ گانه شهری قابل اجراست؛ معاونت های برنامه ریزی و توسعه شهری مناطق ۲۲گانه با ایجاد دسترسی سیستم دورکاری برای کارکنان معاونت شهرسازی و معماری و اتصال آن به سامانه اتوماسیون نسبت به ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک به صورت ۲۴ ساعته، امور مرتبط با شهروندان را در حوزه مربوطه مورد رسیدگی قرار دهند که در این راستا منطقه۹ در اجرای این طرح از مناطق پیشقدم در انجام خدمات غیر حضوری به شهروندان بوده است.
شهروندان می توانند ضمن مراجعه حضوری به معاونت شهرسازی و معماری منطقه۹، به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه “تهران من” نسبت به ثبت ملاقات مردمی هفتگی اقدام و تمامی مراحل را به صورت الکترونیک و غیر حضوری انجام دهند.

دیدگاه دیگران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بیمه  کوثر بانک صادرات ایران بیمه پارسیان بنر بانک سامان بانک ملی ایران
پربیننده‌ترین خبرها
آخرین خبرها